اخبار داغ

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حادثه میرجاوه؛

کاش گروگان‌گیرها به زعفرانیه و نیاوران حمله می‌کردند/ باید سر موشک‌ها را بچرخانیم به طرف مقر "جیش الظلم" +تصاویر

کاش گروگان‌گیرها به زعفرانیه و نیاوران حمله می‌کردند/ باید سر موشک‌ها را بچرخانیم به طرف مقر "جیش الظلم" +تصاویر
کاربران شبکه‌های اجتماعی به حادثه گروگان‌گیری در منطقه مرزی میرجاوه واکنش نشان دادند.
[

,

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهرماه) تعدادی از  بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بلافاصله پس از انتشار این خبر، کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش نشان دادند عده‌ای از کاربران به سفر مولوی عبدالحمید به عربستان و اتفاقات پس از آن اشاره کردند و از نقش احتمالی عربستان سعودی در این حادثه سخن گفتند.

,

علی قلهکی در صفحه توییتر خود در خصوص نقش احتمالی عربستان سعودی دراین اتفاق نوشت: مولوی عبدالحمید از عربستان برگشت، لحن مواضعش نسبت به گذشته تندتر شد، یارانش هم در کانال‌های تلگرامی برای جهادِ نامعلوم! سلاح و پول جمع می‌کردند حالا هم ۱۴ مرزبان ایرانی در #میرجاوه ربوده شدند معادلات بالا را کنار هم قرار دهید، شاید پای عربستان و سفیرایرانی‌اش در میان است!.

, #میرجاوه,

 

,

, ,

 

,

قلهکی همچنین با انتشار تصویری از یک کانال تلگرامی نوشت: این کانال مربوط به آقای مرادزهی(معاون مولوی عبدالحمید)است برای جهاد سلاح و کمک مالی جمع می‌کنند! بماند که جهاد برای چه کسانی!

,

 

,

, ,

 

,

محمد پاداش هم در واکنش به این اتفاق در صفحه توییتر خود نوشت: بیاییدتقسیم کارکنیم! شما برای ربوده شدن ۱۴مرزبان میرجاوه‌ای غصه بخورید، من برای ربوده شدن دین و اعتقادات و سبک زندگی کودکان بلوچ! زیرسایه‌ی مولوی عبدالحمید، آموزگار سعودی در پوشش قبایل پاکستانی به مدارس بلوچستان اعزام می‌کنند برای تبلیغ وهابیت! در بلوچستان چه خبر است؟!

,

 

,

, ,

 

,

مقداد ذکی‌زاده اما آرزو کرد که کاش گروگان‌گیرها به جای میرجاوه به زعفرانیه و نیاوران حمله می‌کردند؛ ذکی زاده در صفحه شخصی خود نوشت: مطمئنم خیلی از مسئولان بالاشهر نشینمون تا حالا حتی یک بار هم اسم "دهنه تنگوک در منطقه لولکدان" را نشنیدند اینجا همونجایی که یه عده به عشق وطنشون در حال خدمت به مردم بودند و حالا گرفتار شدند ای کاش گروگان گیرها به جای میرجاوه  برن نیاوران و لواسان و زعفرانیه و ...

,

 

,

 

, ,

 

,

سید سجاد اما با ارجاع به توییتی که در آن از فعال شدن گسل‌های جدایی طلبی در شرق کشور خبر داده بود نوشت: فقط با گوش دادن خطبه های چند هفته اخیر امام جماعت مسجدمکی میشد اتفاقات قریب الوقوع در سیستان و بلوچستان را پیشگویی کرد.

,

 

,

, ,

 

,

احمدرضا بیضایی با توییت خود یادآور انتقام سیلی سخت سپاه به گروهک الاحواز شد و نوشت: لکن طورى نشود که ایندفعه سر موشکها را بچرخانیم سمت #پاکستان و مقر «جیش الظلم» را بفرستیم روى هوا، حساب کار دست پایگاههاى دیگران هم در چند کیلومترى بیاید.

, #پاکستان,

 

,

, ,

 

,

هانی هاشمی اما از نقش دلارهای سعودی و پروژه ناامن‌سازی تردد زائران پاکستانی سخن گفت؛ هاشمی در صفحه توییتر خود نوشت: تروریست های متصل به دلارهای عربستانی امروز با ربودن نیروهای مرزی #میرجاوه قصد ناامن سازی محل عبور پاکستانیها برای اربعین را کلید زدند. یک روز اجداد همین ها آب به مقبره مبارک امام حسین (ع) می بستند. اما این نور هرگز خاموش نشد!

, #میرجاوه,

 

,

 

, ,

 

,

کاربر تهرانی مقدم هم دراین باره نوشت: گروگانگیری #میرجاوه خوش خدمتی #جیش_الظلم به عربستان بود تا شاید اندکی ذهن ها را از قتل #خاشقجی منحرف کند. طبل رسوایی سعودی ها در این ماجرا هم خواهد کوبید؛ انشاالله.

, #میرجاوه, #جیش_الظلم, #خاشقجی,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه