اخبار داغ

یادداشت؛

مسئولِ تطهیر دانه درشت‌ها کیست؟

مسئولِ تطهیر دانه درشت‌ها کیست؟
گاهاً در میان بزرگ‌مردان و خیران نام‌دار آذربایجان‌شرقی عده‌ای انگشت‌شمار نیز حاضر می‌شوند و با صرف چند صد میلیون تومان زندانی آزاد می‌کنند اما این افراد کیستند؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج؛آجرهای ناعدالتی، رانت و فساد را بر رویِ یکدیگر می‌چینند و برای زیبایی‌اَش نماکار را خبر می‌کنند. فی‌الواقع طرفِ حساب مردم این شهر عده‌ای هفت‌خط شده‌اند که گاهی بزرگ و خیر لقب می‌گیرند و مورد تجلیل هم واقع می‌شوند.

ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پول لازم است، الحق والانصاف خیران واقعی را هم پایِ کار می‌آورد که بی‌غل و غش‌اند و خُرده شیشه‌ای در آبرویِ چندین ساله‌شان نیست اما بعضی وقت‌ها در ردیف این بزرگان آنانکه ابتدا خرده شیشه بوده‌اند و بعداً دست و پا درآورده‌اند نیز قرار می‌گیرند.

چهره‌هایی با سوابق شدیدالوضوح که با نگاه فلسفی مَآبانه، در جرخوردگیِ طبقاتی و افزایش مستضعفین و چپاول بیت‌المال دستی دارند بخشی از اندوخته‌هایشان را صرف آزادی زندانیان می‌کنند و می‌شوند بزرگ و خیر!

در باور گروهی همین که ستاد دیه‌ی آذربایجان‌شرقی چنین افرادی را نیز پایِ کار می‌آورد و از آنان مبالغ میلیاردی جهت آزادی زندانیان اخذ می‌کند نیمه‌ی پر لیوان است و حداقل بخشی از آنچه برده‌اند در راهِ خیر هزینه می‌شود اما این وسط کسی نیست مسئولیتِ تطهیر و اعتبار بخشی به آنان را گردن گیرد.

نوسرمایه‌داران زرسالار و بی‌ریشه دقیقاً همین را می‌خواهند، 10 تا بر می‌دارند و یکی را پس می‌دهند تا همه را راضی کنند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

مجید قنبرزاده

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه