اخبار داغ

دستاوردهای انقلاب اسلامی در رودبارجنوب

دستاوردهای انقلاب اسلامی در رودبارجنوب
طی عمر پر برکت انقلاب اسلامی؛ دستاوردهای جهشی متکی به معنویت این نظام الهی از چنان گستردگی و تنوعی برخوردار بوده که امروزه نه تنها اندیشمندان و صاحبنظران بی‌طرف غربی و شرقی، بلکه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی بالای آن اعتراف دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان،برای درک بهتر دستاوردهای کشور و شهرستان رودبارجنوب قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، لازم است مروری گذرا داشته باشیم به شرایط کشور در آن روزگار، شرایطی که می‌تواند برای ارائه قضاوت بهتر و دقیق‌تر در مورد عظمت دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه وضعیت فعلی کشور با وضعیت قبل از انقلاب و نیز سایر کشورهای همسطح، موثر واقع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

به عنوان مثال؛ تا قبل از انقلاب اسلامی در شهرستان رودبارجنوب فقط دو مدرسه در سطح این شهر وجود داشت و علم و دانش در ایران فاقد جایگاه جهانی بوده و تولیدات صنعتی و تکنولوژیکی آن نیز بسیار محدود و عمدتاً در حد مونتاژکاری خلاصه شده بود،اما به برکت انقلاب اسلامی ایران نزدیک به ۴۰۰مدرسه در سطح این شهرستان وجود دارد و دانش آموزان منطقه تا اکثرأ با سواد هستند.

,

خاطره یک شهروند رودباری از معلمان سپاه دانش

, خاطره یک شهروند رودباری از معلمان سپاه دانش, خاطره یک شهروند رودباری از معلمان سپاه دانش,

زابلی یکی از شهروندان رودباری که در زمان قبل از انقلاب مشغول به تحصیل بود در گفتگو با خبرنگار ما از حال و هوای آن زمان گفت: با توجه به اینکه مردم روستاهای رودبار جنوب اکثرأ افراد بی سوادی بودند با حضور معلمان سپاه دانش تا حدودی خوب بود ولی هدف آنها در مدارس تنها علم آموزی نبود آنها در کنار تدریس به دنبال نفوذ فرهنگ و ارزشهای آمریکایی بودند.

,

وی ادامه داد: معلمان سپاه دانش به بدترین شکل ممکن دانش آموزان را تنبیه می کردند و افراد بی رحمی بودند و به اجبار دانش آموزان باید سر کلاس حضورمی یافتند.

,

این شهروند رودباری خاطر نشان کرد: معلمان سپاه دانش بیشتر مردم را به تقدیس شاه دعوت می کردند و هدف اصلی آنها محکم کردن پایه های حکومت منحوس پهلوی و ترویج فرهنگ بی حجابی در مناطق محروم بود که مردم این منطقه ترجیح می دادند دختران بی سواد داشته باشند تا بی حجاب.

,

ساختار حکومتی و سیاسی رودبار قبل از انقلاب

, ساختار حکومتی و سیاسی رودبار قبل از انقلاب, ساختار حکومتی و سیاسی رودبار قبل از انقلاب,

ساختار حکومتی و سیاسی این شهرستان نیز به دست خوانین بود که حاکمان ظالم منطقه و اجرا کنندگان نظام سلطه شاهنشاهی  بودند مردم و کشاورزان این منطقه در بدترین شرایط ممکن قرار داشته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامه برکاته) ، طی این مدت، ایران کشوری بود که نه تنها در مورد نظام بین المللی هیچگونه نقشی بر عهده نداشت، بلکه با دخالت علنی دول غربی و شرقی در امور مهمی مانند؛ عزل و نصب شاهان ایران (از جمله پهلوی اول و دوم)، عملاً امکان تصمیم گیری در اداره امور داخلی نیز از حکام وقت سلب شده بود.

,

شایان ذکر است ،شهرستان رودبارجنوب طی چهار دهه انقلاب اسلامی در زمینه های تولیدات کشاورزی بیشتر محصولات این شهرستان رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داده است،همچنین در بخش حمل و نقل جاده ای روستاهای این شهرستان از نعمت آب و برق جاده برخوردارند که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

,

طی عمر پر برکت انقلاب اسلامی؛ دستاوردهای جهشی متکی به معنویت این نظام الهی از چنان گستردگی و تنوعی برخوردار بوده که امروزه نه تنها اندیشمندان و صاحبنظران بی‌طرف غربی و شرقی، بلکه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی بالای آن اعتراف دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه