اخبار داغ

تحلیلگر مسائل اقتصادی مطرح کرد؛

تحقق راهکارهای الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی با کمک اندیشمندان/ جامعه به روش های تنش زدایی با غرب خوشبین نیست

تحقق راهکارهای الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی با کمک اندیشمندان/ جامعه به روش های تنش زدایی با غرب خوشبین نیست
تحلیلگر مسائل اقتصادی، گفت: مردم نسبت به روش‌هایی که متأسفانه در این چندساله ایجادشده که می‌خواستند با تنش‌زدایی، اعتمادسازی و یک نوع غرب‌زدگی مشکلات کشور را حل کنند، خوش‌بین نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال حسینی در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال است که در مورد تمدن نوین اسلامی صحبت می‌کنند، اظهار کرد: امام خامنه‌ای معتقد هستند که زمینه تمدن جهان اسلام، تمدن نوین اسلامی مخصوص ملت ایران است و تا ملت ایران به تمدنی نرسد زمینه تمدن اسلامی فراهم نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: دلیل این فرمایش رهبر معظم انقلاب این است که ما ایرانی‌ها نسبت به بقیه در بحث شرایط ظهور نزدیک‌تر هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه ما معتقدیم برای اینکه ظهور انجام شود باید شرایط ظهور فراهم شود، افزود: ایران نسبت به کشورهای دیگر جلوتر است و مراحلی را طی کرده است و نسبت به دومین کشور شیعه بعد از خود که عراق است، حدود ۵۰۰ سال نزدیک‌تر است.

,

حسینی بیان کرد: حکومت صفویه ۵۰۰ سال گذشته در ایران تشکیل شد و در آن حکومت شیعه در ایران به رسمیت شناخته شد و در هیچ کشور دیگری این اتفاق نیفتاده است.

,

وی ادامه داد: بعدازآن حکومت، مراحلی طی شد که به انقلاب اسلامی رسیده است و ما باید به یک تمدن نوین اسلامی برسیم.

,

این تحلیلگر اقتصادی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب از قبل معتقد بودند که می‌توانیم در چشم اندازه ۲۰ ساله کشور برتر اقتصادی، نظامی و علمی منطقه باشیم که تا حدودی به این جایگاه رسیدیم، خاطرنشان کرد: ایشان تأکید کرند که در چشم اندازه ۵۰ ساله باید قدرت برتر جهان باشیم.

,

وی با اشاره اینکه امام خامنه‌ای دائماً در این زمینه با امید و پافشاری و تکرار صحبت کردند، اضافه کرد: متأسفانه مسئولان به این امر توجه نداشته‌اند و به‌جای تمدن سازی، تبعیت پذیری از غرب و آمریکا رادارند در جامعه رقم می‌زنند.

,

حسینی بابیان اینکه رهبر انقلاب پیش از چند سال دوباره این بحث را مطرح می‌کنند، زمینه بیداری در مردم را می‌بینند، تأکید کرد: مردم نسبت به روش‌هایی که متأسفانه در این چندساله ایجادشده که می‌خواستند با تنش‌زدایی، اعتمادسازی و یک نوع غرب‌زدگی مشکلات کشور را حل کنند، خوش‌بین نیستند.

,

وی ادامه داد: مردم متوجه شدند که با این روش نمی‌شود و باید برگردیم که خودباوری و اقتصاد مقاومتی و صحبت‌هایی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: لازم است که پیش از این‌ها اندیشمندان که در این زمینه دل سوز هستند بیایند و راجع به مبانی راهکارها و مسیر صحبت کنند و فراخوانی که رهبر انقلاب کردند در این راستا بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه