اخبار داغ

اردوغان: برخی از وسایل کنسولگری عربستان دوباره رنگ شده است

اردوغان: برخی از وسایل کنسولگری عربستان دوباره رنگ شده است
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه از رنگ کاری مجدد برخی از وسایل کنسولگری عربستان بعد از ناپدید شدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روسیاالیوم، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه گفت که برخی از وسایل کنسولگری عربستان در استانبول بعد از ناپدید شدن جمال خاشقجی دوباره رنگ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به خبرنگاران در آنکارا گفت: امیدواریم بتوانیم به نتایج روشنی درباره پرونده خاشقجی در نزدیک ترین زمان ممکن برسیم. هم اکنون محققان در حال تحقیق بر روی چیزهای زیادی مانند مواد سمی و موادی که از طریق رنگ کاری دوباره از بین رفته هستند.

,

منابع وزارت خارجه ترکیه از تصمیم کارگروه مشترک این کشور و عربستان برای بازرسی محل اقامت کنسول عربستان در شهر استانبول خبر دادند.

,

جمال خاشقجی نویسنده ۵۹ساله سعودی روز سه‌شنبه ۱۰ مهر(دوم اکتبر) پس از آنکه برای ثبت ازدواج خود به کنسولگری سعودی در استانبول رفت، ناپدید شد که این موضوع به نگرانی‌ها درباره امنیت وی دامن زد، مقامات سعودی ادعا کرده‌اند که وی از سفارت خارج شده اما نامزد وی این موضوع را رد می‌کند، رسانه‌ها به نقل از برخی مقامات ترکیه اعلام کرده‌اند که این منتقد مشهور سعودی در کنسولگری کشته شده است.

,

مقام‌های ریاض هرگونه دست داشتن در قتل خاشقجی را رد کرده‌اند و این در حالی است مقام های اطلاعاتی ترکیه اعلام کرده اند که فایل‌های صوتی و تصویری از بازداشت، شکنجه و قتل خاشقجی توسط ماموران سعودی در کنسولگری استانبول در اختیار دارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه