اخبار داغ

بار چوب غیر مجاز در تنگستان کشف شد+تصویر

بار چوب غیر مجاز در تنگستان کشف شد+تصویر
یک محموله چوب غیرمجاز که از اراضی ملی با اره برقی قطع و برداشت شده بود کشف و فرد متخلف برای مراحل قانونی به مراجع قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تنگستان معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، یک محموله چوب غیرمجاز که از اراضی ملی با اره برقی قطع و برداشت شده بود کشف و فرد متخلف برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تنگستان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, ,

طى عملیات گشت زنى در ساعات غیر اداری، مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعى تنگستان متوجه یک دستگاه نیسان که چوب غیر مجاز حمل می کرد شدند.

,

, ,

مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعى تنگستان خودرو مورد نظر توقیف و سپس طی تحقیقات بعمل آمده متوجه خودروهاى دیگر شدند که ٣دستگاه نیسان از استان فارس به منطقه محمود احمدى تنگستان مراجعه و این افراد در ساعات غیر ادارى و دور از چشم مامورین، با دو دستگاه اره برقى اقدام به قطع درختان جنگلى از نوع کهور و گزشاهى می نموده اند و سپس مقطوعات حاصله را مخفیانه حمل و به استان فارس انتقال می دادند.

,

با گزارش مامورین منابع طبیعى شهرستان تنگستان و ورود قاسم زاده ریاست اداره منابع طبیعى به موضوع،با همکارى کلانترى مرکزى این سه دستگاه نیسان توقیف و متخلفین جهت رسیدگى به تخلفشان به مراجع قضایى معرفى شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه