اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان غربی خبر داد؛

ارومیه میزبان مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد کشور

ارومیه میزبان مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد کشور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: دانشگاه آزاد ارومیه میزبان مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی کشور خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محمود پوریوسف امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه آزاد ارومیه هفته آتی میزبان بیست و سومین مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن و عترت در مجموعه دانشگاه آزاد ارومیه افتخار بزرگی برای کل آذربایجان غربی و خانواده بزرگ دانشگاه در سطح استان است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این مسابقات ۱۱۷ دانشجو و ۷۱ استاد خواهر و ۱۳۰ دانشجو و ۸۱ استاد دانشگاه برادر در ۴ رشته قرائت، حفظ، ترتیل و اذان شرکت خواهند کرد.

,

وی در ادامه ضمن بیان این که باید روح و جان انسان با قرآن انس بگیرد، ابراز داشت: تلاش برای تحقق یک جامعه اسلامی و قرآنی وظیفه دانشگاه هاست و تلاش فرهنگی جهت تحقق این هدف مهم جزو اولویت های ما در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی است.

,

پوریوسف همچنین با اشاره به شاخص ترین اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد ارومیه جلوی ویژه خواری را گرفته ایم و بر محور عدالت ، مدیریت شفاف و عادلانه و شایسته سالاری برنامه ریزی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه