اخبار داغ

امام جمعه بوشهر:

بی‌توجهی مسئولان صنایع نفت و گاز به ورزش استان بوشهر پذیرفتنی نیست

بی‌توجهی مسئولان صنایع نفت و گاز به ورزش استان بوشهر پذیرفتنی نیست
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش استان بوشهر وجود دارد ولی به این اقشار بی مهری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: بی‌توجهی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و همه منابع مهم استان نسبت به ورزش استان بوشهر پذیرفتنی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: استان بوشهر با وجود تاسیسات نفت، گاز، پتروشیمی و مراکز صنعتی آن برای کشور درآمدزا هستند مسئولان باید در ارتباط با تامین اعتبار مورد نیاز ورزش این استان تلاش بیشتر کنند.

,

صفایی بوشهری اضافه کرد: در استان بوشهر باید زیرساخت‌های ورزشی مناسبی برای ورزشکاران فراهم شود تا زمینه موفقیت بیشتر جوانان استان را شاهد باشیم.

,

وی ابرازکرد: مشکلات مالی  تیم های ورزشی این استان با وجود این مراکز صنعتی نباید برای اعزام یگ تیم به رقابت ها مشکلاتی داشته باشند.

,

صفایی بوشهری به سابقه پر افتخارو درخشان ورزش در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارات بسیار زیادی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند و این افتخارآفرینی‌ها همچنان ادامه دارد.

,

امام جمعه بوشهر در پایان تاکید کرد: راه اندازی تعاونی برای تولید لوازم ورزشی و صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی استان بوشهر برای حمایت از ورزشکاران استان لازم وضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه