اخبار داغ

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

پیست تارتان نیاز مبرم ورزش آذربایجان غربی/ ارومیه میزبان سه تیم اروپایی در لیگ جهانی والیبال

پیست تارتان نیاز مبرم ورزش آذربایجان غربی/ ارومیه میزبان سه تیم اروپایی در لیگ جهانی والیبال
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به نبود پیست تارتان در استان گفت: ایجاد پیست تارتان در سطح استان موضوعی است که بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عبدالله چمن گلی عصر روز گذشته در نشست خبری با اصحانه رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، اظهار داشت: تنها پروژه‌هایی که جا مانده پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری خوی و پیست تارتان تختی است و بقیه امکانات ورزشی استان فعال هستند ولی پیست تارتان مهم‌ترین موضوعی است که باید مد نظر قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطر نشان کرد: بیش از دو سال بود که به دنبال برگزاری لیگ جهانی بودیم و توانستیم میزبانی را برای سال ۲۰۱۹ بر عهده بگیریم و میزبان تیم‌های فرانسه، ایتالیا و لهستان خواهیم بود که جا دارد از ریاست فدراسیون والیبال آقای ضیایی قدردانی کنیم.

,

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، افزود: برگزاری مسابقات بین‌المللی جام مرحوم جعفر سلماسی، مسابقات بین‌المللی بودو، مسابقات بین‌المللی کشتی شاهد، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا، مسابقات جهانی کبدی، مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی در حوزه بانوان جزو برنامه‌هایی است که درصدد اجرایی کردنشان هستیم.

,

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته تربیت بدنی در آذربایجان غربی، بیان داشت: برگزاری نمایشگاه و رژه، همایش پیاده روی، دوچرخه سواری، کوه‌پیمایی و ده‌ها برنامه دیگر جزو برنامه‌هاست و در نهایت ۶۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

,

چمن گلی، با اشاره به این که پروژه امسال بعد از چندین سال بالاخره افتتاح خواهد شد، افزود: از ۲۶ مهر ماه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش شروع می‌شود و شعار امسال ۴۰ سال ورزش ۴۰ سال افتخار است.

,

وی، تأکید کرد: با تلاش‌های فراوان امتیاز لیگ دسته یک را برای شهر ارومیه و استان به دست آوردیم و مدیریت آن برای یک سال به باشگاه نود واگذار شده است و تلاش‌هایی که توسط مسئولان تیم انجام شده نیز قابل ستایش است.

,

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، عنوان کرد: نقدهایی که به اداره کل و مسئولان ورزشی استان وارد می‌شود به زودی درصدد برطرف کردن آنان برمی‌آییم و در این وسط انتظار می‌رود که نقدها به صورت منصفانه و عادلانه صورت پذیرد.

,

وی، خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن امسال تلاش بر این است که بیش از ۵۰ پروژه ورزشی در استان افتتاح شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه