اخبار داغ

آخرین وضعیت ترافیک جاده ها و راه های کشور

آخرین وضعیت ترافیک جاده ها و راه های کشور
مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام مسدود بودن پنج محور ارتباطی، محدودیت های ترافیکی در تعطیلات پایان هفته جاری را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محور رامیان - اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی شمشک - دیزین واقع در استان های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همچنین محور ایلام - اسلام آباد غرب، واقع در استان ایلام به دلیل رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه و محور پونل - خلخال، واقع در استان گیلان، به دلیل ریزش کوه تا اطلاع بعدی، مسدود هستند.
,
 
,
محور املش - اطاقور در استان گیلان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.
,
 
,
مرکز مدیریت راههای کشور همچنین محدودیت های ترافیکی در برخی از محورهای برون شهری از جمله هراز، کندوان و فیروزکوه را در روزهای 25 تا 28 مهر ماه جاری اعلام کرد که بر اساس آن تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 25 مهرماه تا ساعت 6 روز شنبه 28 مهرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما رفت و آمد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر یاد شده، منعی ندارد. 
,
 
,
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه این هفته به سمت مرزن آباد در محور کندوان ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام می گیرد. 
,
 
,
همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع و رفت و آمد انواع تریلرها نیز از محور هراز ممنوع است. 
,
 
,
تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 25 مهرماه جاری و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع شده است. 
,
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، حجم تردد در جاده های کشور در 24 ساعت گذشته در مقایسه با شبانه روز پیش از آن 1.2 درصد افزایش یافت.
,
 
,
حجم تردد وسایط نقلیه سنگین از کل تردد ثبت شده در 24 ساعت گذشته معادل 17.8 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار صبح بود. 
,
 
,
هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه