اخبار داغ

علمای اهل سنت هرمزگان:

دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است/ دولت با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند

دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است/ دولت با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند
علمای اهل سنت استان هرمزگان ضمن محکومیت حادثه تروریستی مرزمیرجاوه با بیان اینکه دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است،اظهار کردند:ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است لذا دولت باید با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛علمای اهل سنت استان هرمزگان ضمن محکومیت حادثه تروریستی مرزمیرجاوه با بیان اینکه دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است،اظهار کردند:ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است لذا دولت باید با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است

, دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است,

شیخ علی ماهیگیر, امام جمعه اهل سنت گهردوی سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن محکومیت حادثه تروریستی مرزمیرجاوه اظهار کرد: عده ای فریب خورده برای پیشبرد اهداف دشمنان نظام و ضربه زدن به انقلاب که 40سال از عمر پربرکت آن می گذرد همواره در تلاش هستند این در حالی است که اقدامات خرابکارانه تروریست ها و بدخواهان نظام مغایر با اساس و اصول دین اسلام است.

,

وی اظهار کرد:افراد فریب خورده به سبب ناهنجاری های اجتماعی و تعالیم غلط بازیچه دست دشمنان شده اند و برای پیشبرد اهداف استعماری در برخی مناطق مختلف و مرزها تحرکات غیر انسانی و ضد دینی اقدامات خرابکارانه و تروریستی صورت می گیرد.

,

ماهیگیر با بیان اینکه مرزبانان به عنوان مدافعان بی ادعا با کمترین امکانات در حال دفاع از  کشور هستند،افزود: اقدامات تروریستی با هر بهانه و عنوانی مخل امنیت هم وطنانمان در گوشه و کنار کشور است لذا علمای اهل سنت در تمامی برهه ها مخالفت خود را با حرکاتی از این دست اعلام کرده اند.

,

وی با اشاره به دسیسه های دشمنان در بروز ناامنی تصریح کرد:گروهک های تروریستی که عده ای فریب خورده و ساده لوح را در خود جای داده با حرکات غلط شان چیزی جز بدنامی عایدشان نخواهد شد.

,

عالم اهل سنت هرمزگان تاکید کرد: همه اقوام و قومیت ها در سراسر کشور در برابر توطئه ها بدخواهان نظام هوشیارند و دشمنان با دسیسه قومیت نمی تواند به اساس و اصل جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

,

وی خاطرنشان کرد:دین مبین اسلام با محوریت ایمان به خدا، محبت به پیامبر (ص) و اهل بیت ملت ما را به هم گره زده و شیطنت عده ای بزدل که ملعبه دست دشمنان اسلام شده اند این پیوند عمیق نخواهد گسست.

,

دشمنان دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قراردهند

, دشمنان دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قراردهند,

شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان ضمن محکوم کردن این حادثه تاسف بار و غم انگیز گروگان گیری سربازان و مرزبانان عزیز ایران اسلامی اظهار کرد: گروگان گیری انسان های بی گناه و مدافع مرز و خاک ایران اسلامی توسط گروه های تروریستی و دشمنان یک عمل  انزجاری و ددمنشانه دشمن است.

,

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد:دستگاه های امنیتی و قضایی در اسرع وقت برخورد جدی با عاملین این حادثه داشته باشند  و به واسطه روابطی که با پاکستان برقرار کرده اند این جوانان سلحشور و مدافع وطن را به کشور بازگردانند.

,

راهبر بیان کرد: یقینا اعمالی که این گروگان گیرها انجام می دهند هیچ نگاه انسانی در آن وجود نداشته و جز حس انتقام جویانه ای نیست که در قالب گرو های مختلف می خواهند امنیت را در کشور از بین ببرند.

,

وی با تاکید بر اینکه جامعه اهل سنت در کنار تمام ملت ایران اسلامی این عمل را محکوم می کند، عنوان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند بتوان این جوانان را در اسرع وقت به ایران بازگردند و با هوشیاربیش از پیش از مرزها دفاع کنیم.

,

عالم اهل سنت هرمزگان افزود: اگر این سربازان مرزی نباشند یقیقا دشمن در مرکز و درون شهرهای کشور نفوذ خواهند کرد و عملیات تروریستی را انجام خواهند داد لذا مرزبانان ما شبانه روز در حال مجاهدت فی سبیل الله در مرزها هستند تا ما در کشور ایران اسلامی بتوانیم با وحدت و همدلی زندگی کنیم.

,

راهبر با بیان اینکه در این اقدام استکبار و دشمنان ایران اسلامی نقش به سزایی داشته است، گفت: امنیت کشور ما خار چشم دشمنان است و نمی توانند ببینند ایران جزیره ثبات منطقه است و همه در آن احساس آرامش می کنند انگلیس، آمریکا و کشور های دست نشانده صهیونیست چنین تروریسم هایی را پرورش می دهند.

,

وی خاطر نشان کرد:گروگان گیری در حقوق بشر امری بسیار مذموم است و همه کشور ها این امر را محکوم می کنند؛ همه دشمنان ایران اسلامی دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قرار داده اند که این فکر واهمی بوده و  کور خوانده اند که بتوانند امنیت ما را از بین ببرند.

,

دولت با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند

, دولت با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند,

شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه تروریستی مرز میرجاوه ضمن محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی اظهار کرد:این عمل شنیع و غیرقابل انسانی باید به سرعت و دقت مورد بررسی قرار گیرد و با عاملین اصلی این حادثه برخوردی سخت صورت گیرد.

, شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه تروریستی مرز میرجاوه ضمن محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی اظهار کرد:این عمل شنیع و غیرقابل انسانی باید به سرعت و دقت مورد بررسی قرار گیرد و با عاملین اصلی این حادثه برخوردی سخت صورت گیرد., شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه تروریستی مرز میرجاوه ضمن محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی اظهار کرد:این عمل شنیع و غیرقابل انسانی باید به سرعت و دقت مورد بررسی قرار گیرد و با عاملین اصلی این حادثه برخوردی سخت صورت گیرد.,

وی اظهار کرد:دشمنی استکبار با ملت ایران آشکار است اما باید عاملین و منافقینی که در داخل مرزها با اجانب همکاری کرده اند شناسایی و مجازات شوند.

,

خنجی تاکید کرد:دولت و وزیر امور خارجه با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی باید برخورد کند تا در آینده شاهد تکرار حوادث مشابه نباشیم.

,

عضو شورای روحانیت اهل سنت پارسیان ضمن اعلام انزجار جامعه اهل سنت از عاملین و مسببین این حادثه خاطرنشان کرد:اقدام گروهک تروریستی میرجاوه و  بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی جامعه اهل سنت را متاثر کرد لذا خواستار پیگیری دقیق این حادثه هستیم و با مشخص شدن علت از تکرار آن جلوگیری شود.

, اقدام گروهک تروریستی میرجاوه و  بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی جامعه اهل سنت را متاثر کرد لذا خواستار پیگیری دقیق این حادثه هستیم و با مشخص شدن علت از تکرار آن جلوگیری شود., اقدام گروهک تروریستی میرجاوه و  بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی جامعه اهل سنت را متاثر کرد لذا خواستار پیگیری دقیق این حادثه هستیم و با مشخص شدن علت از تکرار آن جلوگیری شود.,

ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است

, ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است,

شیخ عبدالباعث قتالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن حادثه گروگان گیری مدافعان وطن در مرز میرجاوه اظهار کرد: گروگان گیری این افراد خلاف قانون، شرع و دین بوده و یک نوع غارت به شمار می آید.

,

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تصریح کرد: دستگاه های امنیت و قضایی کشور باید تمام تلاش خود را کرده و با متوسل شدن به راه های مختلف این جوانان عزیر را به وطن باز گردانند.

,

قتالی با بیان اینکه جامعه اهل سنت هرمزگان آماده هرگونه همکاری برای بازگشت این سربازان به وطن با دولت است، گفت: ما در مقابل هر کس که مخالف نظام و انقلاب باشد ایستادگی می کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه کسانی که دست به چنین اقداماتی زده اند دست نشانده اسراییل، آمریکا و صهیونیست هستند، خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند که این تنها رویا و خیال باطل آنها است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه