اخبار داغ

مدیرکل صداوسیمای استان قزوین:

صداوسیمای قزوین در روز کنگره شهدا سنگ‌تمام خواهد گذاشت

صداوسیمای قزوین در روز کنگره شهدا سنگ‌تمام خواهد گذاشت
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: رسانه ملی تمام تلاش خود را در بعد اطلاع رسانی و تبیینی و تبلیغی تلاش می‌کند و در روز کنگره سنگ تمام خواهیم گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سعید انبارلویی صبح امروز در نشست اصحاب رسانه با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در سالن فرماندهی سپاه اظهار کرد: اگر نیروی انسانی که رسانه را هدایت می‌کند دارای بصیرت، اندیشه و علم و باورهای انقلابی نباشد، نمی‌تواند در جنگ رسانه ای به خوبی عمل کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: شهدا در دهه شصت با دست خالی بدون موشک با بزرگترین قدرت‌ها جنگیدند و آنها را از کشور بیرون کردند، امروز نسل سوم و‌ چهارم اطلاعی از این فضا ندارد و رسانه ای‌ها باید در این حوزه به خوبی اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اذعان کرد: شهدا سند حقانیت انقلاب ما هستند و برکت چهاردهه ماندگاری انقلاب به واسطه خون شهداست و زحمت مسئولان اجرایی کشور نیست.  

وی ابراز کرد: ما برای ادامه مسیر انقلاب نیازمند بزرگداشت و یاد شهدا هستیم و حرمت خون شهدا مقاومت ما را رقم زده و الگویی برای جریان مقاومت در جهان است؛ شهدا نیازی به برگزاری یادواره‌های ما ندارند. 

اصحاب رسانه منتظر دستورالعمل و بخشنامه نباشند
رئیس کمیته اطلاع رسانی کنگره 3هزار شهید قزوین بیان کرد: فلسفه کنگره شهدا این است که ما باید گنج شهدا را به جامعه منتقل کنیم، خانواده‌های شهدا به کمک مالی ما نیازمند نیستند بلکه آنها عمل به آرمان‌های شهدا را از ما انتظار دارند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه بدون اینکه منتظر دستورالعمل و بخشنامه بمانند باید به دنبال انتقال پیام سه هزار شهید استان قزوین به جامعه باشند و فضای جامعه را معطر به آرمان‌های شهدا کنند.  

این مسئول تاکید کرد: رسانه ملی تمام تلاش خود را در بعد اطلاع رسانی و تبیینی و تبلیغی تلاش می‌کند و در روز کنگره سنگ تمام خواهیم گذاشت.  

وی در پایان گفت: شکل دادن اندیشه و متمرکزکردن افکار عمومی مردم باید توسط اصحاب رسانه صورت بگیرد و یک رسانه انقلابی نباید منتظر تولید محتوا از سوی نهادهای دیگر باشد؛ بلکه خود باید در پیام شهدا را با ابزار هنر و علم روز به جامعه منتقل کند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, اصحاب رسانه منتظر دستورالعمل و بخشنامه نباشند,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه