اخبار داغ

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی:

دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی به سیره شهدا تاسی کنند

دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی به سیره شهدا تاسی کنند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، به سیره شهدا تاسی کنند و همچون شهدا از خود بگذرند تا مردم در رفاه و آسایش باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، حجت الاسلام و المسلمین محمود دهقانی در مراسم وداع با شهید گمنام در حسینیه فاطمه الزهرا(س) گروه تخصصی قائم اظهار کرد: بعضی ها در ایام نعمت پریشان احوال شده و دوران سختی را فراموش کرده اند و از ارزش ها و اعتقادات فاصله گرفته اند و مسئولان در هر پست و مقامی باید از خود بگذرند تا بتوانند برای این مملکت و مردم آسایش و آرامش و رفاه فراهم نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس همچنان برای مردم ایران اسلامی مقدس هستند و اینها برای حفظ دین، استحکام نظام و استقلال میهنشان قدم در جبهه ها گذاشتند و خون پاکشان را تقدیم کردند.
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: هنوز فریاد هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة به معنای «محال است تَن به ذلّت دهیم» از کربلا بلند است و هنوز هم هستند کسانی که این فریاد را می شنوند و در برابر ظلم مستکبران ایستاده اند و آماده جان فشانی هستند.
,
 
,
 
 

 







   
,    

 







    ,   ,  ,   ,  ,

 







,

 







,

 

, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,     ,    ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه