اخبار داغ

تعداد متقاضیان سفر اربعین از مرز یک میلیون نفر گذشت

تعداد متقاضیان سفر اربعین از مرز یک میلیون نفر گذشت
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه تمامی زائران اربعین باید در سامانه سماح نام‌نویسی کنند، گفت: امروز تعداد متقاضیان سفر اربعین از مرز یک میلیون نفر گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نام‌نویسی در حماسه پرشکوه اربعین حسینی از چهارم مهرماه آغاز شد، اما با توجه به تغییر سفیر عراق در ایران و انتخاب کاردار جدید این کشور، صدور روادید زائران از ۱۵ مهرماه صورت گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر همین اساس از یک‌شنبه هفته جاری با آغاز روند صدور روادید در ۲۴ مرکز تعداد زائران اربعین که در سامانه سماح نام‌نویسی کردند، روز به روز افزایش یافت.
,
 
,
مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با بیان اینکه تمامی زائران اربعین باید در سامانه سماح نام‌نویسی کنند، اظهار داشت: این سامانه تنها کانال مورد تأیید برای صدور ویزای اربعین است، به همین دلیل زائران برای جلوگیری از تخلفات باید در این سامانه نام‌نویسی کرده و هزینه صدور ویزا، خدمات درمانی و پوشش بیمه‌ای را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.
,
 
,
وی با اشاره به سرعت گرفتن نام‌نویسی در سامانه سماح، گفت: تاکنون تعداد یک میلیون و ۵۰ نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.
,
 
,
به گزارش فارس، تاکنون سه مرز زمینی مهران، چزابه و شلمچه برای تردد زائران اربعین آماده شده است. موکب‌های ایرانی نیز از ۲۸ مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۱۱ آبان‌ماه پذیرای زائران حسینی هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه