اخبار داغ

در گفتگو با کارگردان فیلم سینمایی مطرح شد؛

"اینجا خانه من است"؛ فیلمی که سناریو تفرقه افکنی دشمن را کات کرد/ سینمای مقاومت برادری دینی ایران و عراق را به تصویر می کشد

"اینجا خانه من است"؛ فیلمی که سناریو تفرقه افکنی دشمن را کات کرد/ سینمای مقاومت برادری دینی ایران و عراق را به تصویر می کشد
فیلم "اینجا خانه من است" در شرایطی ساخته شد که در ماه های اخیر دشمنان و برخی رسانه های داخلی همسو با دشمنان شائبه هایی را با پرداختن به شایتعه هایی در جهات برهم زدن روابط دوستانه ایران و عراق مطرح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فعال عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر و عضو هیات امنای هیات اسلامی هنرمندان استان البرز و کارگردان فیلم "اینجا خانه من است" با اشاره به پایان فیلمبرداری این فیلم در گفتگو با "تیتریک"، گفت: دو کشور همسایه و دوست؛ ایران و عراق از کشورهای بزرگ و مهم اسلامی منطقه هستند که از دیرباز همواره دارای علایق و ارتباطات وسیع بوده‌اند.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
, ,

 

,

خیرالله تقیانی‌پور، افزود: دشمنان نمی‌توانند این ارتباطات تنگاتنگ دینی و اسلامی بین دو ملت را تحمل کنند بنابراین به توطئه و شیطنت پرداخته و فتنه‌انگیزی می‌کنند و در صدد برآمدند که با ترویج و دامن زدن به پاره‌ای از شایعات بین دو ملت ذهنیت منفی ایجاد کنند لذا در این فیلم به اوج روحیه برادری ملت ایران و عراق اشاره میکند.

کارگردان فیلم با اشاره اینکه مرحله تدوین "اینجا خانه من است"در روزهای نهایی قرار دارد، گفت: قرار است این فیلم در جشنواره فیلم مقاومت رونمایی شود و بعد از آن در نوبت اکران قرار گیرد.

تقیانی پور : فیلم تنگه ابوقریب،به وقت شام، اخراجی ها و …فیلم هایی هستند که مردم ما با پوست و گوشت و استخوان خود آنها لمس می کنند و همیشه درگیرش هستند لذا فیلم های جشنواره مقاومت مخاطب جهانی داشته و فروش میلیاردی فیلم تنگه ابوقریب تاکیدی بر این مهم است .

کارگردان فیلم موضوع داستان آن را روایتی از حمله بعثی ها به خرمشهر از زاویه دید یک کودک 8 ساله عراقی که با خانواده خود مجبور به مهاجرت به ایران شده اند بیان کرد.

,
,
,
,
,
,
,

این هنرمند افزود: فیلمی که برای خودش بحث قابل گفتگو داشته باشد فیلمی است که همه اقشار می بینند لذا مخاطب امروز نیازمند تولید آثاری از بدنه اجتماع است.

گفتنی است کامبیز دیرباز، علی سلیمانی سرنسری، لیندا کیانی، مارال فرجاد، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، مرتضی شاه کرم، علی غابشی، حسین شفیعی، محمد شکری، مهدی پناهی از بازیگران این فیلم هستند.

,
,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه