اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت نصرآباد تربت جام:

اهل سنت ربایش سربازان میهن را محکوم می‌کند/ دشمن به دنبال از میان بردن وحدت است

اهل سنت ربایش سربازان میهن را محکوم می‌کند/ دشمن به دنبال از میان بردن وحدت است
امام جمعه اهل سنت نصرآباد تربت جام گفت: اهل سنت این اقدام ظالمانه را محکوم می‌کند، چرا که بر این باوریم مهاجمان افرادی هستند که از آبشخور آمریکا، اسرائیل، انگلیس و گروه‌های افراطی تغذیه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی امان الله برزگر، امام جمعه اهل سنت نصرآباد تربت جام در گفت‌و‌گو با صبح توس در خصوص ربایش سربازان کشورمان در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ما این اقدام ظالمانه را محکوم می‌کنیم، چرا که بر این باوریم مهاجمان افرادی هستند که از آبشخور آمریکا، اسرائیل، انگلیس و گروه‌های افراطی تغذیه می‌کنند و سربازان بی گناه را که از کیان مرز‌های کشور حفاظت و حراست می‌کنند را می‌ربایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از تمامی مسئولین و دولت مردان خواستاریم این سربازان را به کشور برگردانند؛ ربودن سربازان بی‌گناه با هدف از میان بردن وحدت و ناامن ساختن کشور صورت گرفته است، این در عین حالی که ایران جبهه امنی در منطقه بوده از همین رو گروه‌های افراطی نمی‌توانند آرامش و امنیت در کشور را ببینند.

,

برزگر خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، یمن و اکثر کشورهای اسلامی هرج و مرج و برادر کشی صورت می‌گیرد ولی در ایران به برکت منویات رهبری از امنیت برخوردار هستیم.

,

امام جمعه اهل سنت نصرآباد با بیان اینکه از مسئولین کشور می‌خواهیم با چاره اندیشی عزیزانمان را به کشور بازگردانند، گفت: دشمنان اگر هوای از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی را در سر می‌پرانند بایستی بدانند که کور خوانده‌اند، چرا که اهل سنت و تشیع با بصیرت بوده و از فرمایشات رهبری تبعیت می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و بدانند که اگر تحرکاتی از جانب افرادی که از لباس ما نیستند، صورت پذیرفت، آن‌ها از جای دیگر هدایت می‌شود و نفوذی هستند؛ بایستی مراقبت صورت پذیرد تا مبادا خدچه‌ای به امنیت کشورمان وارد آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه