اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن با انحراف فکری مجاهدان انقلاب را سربازان خود می کند/مراقب باشیم از امواج انقلاب جانمانیم

دشمن با انحراف فکری مجاهدان انقلاب را سربازان خود می کند/مراقب باشیم از امواج انقلاب جانمانیم
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولایت فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی 40 ساله شد ولی ارزان به اینجا نرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ایام سخت اسارت در کربلا اظهارکرد: افرادی که در برابر امام حسین علیه السلام و خانواده ایشان شمشیر کشیدند همان مسلمانان ومجاهدانی بودند که پیامبر اکرم را درجنگ ها یاری میکردند.

دین داری یک وظیفه فردی نیست

وی به براندازان انقلاب در عرصه های مختلف اشاره وخاطر نشان کرد: بسیاری از آنانی که موجب زمین خوردن انقلاب شدند همان سازندگان انقلاب بوده که هیچ گاه فکر نمیکردند در جبهه مخالف قرارگیرند.

حاجی صادقی به مراقبت از دین اشاره و گفت: اگر ما نیز در عمل نتوانیم به درستی گام برداریم هیچ گاه نمیتوانیم ولی خود را برای پیشبرداهداف همراهی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به دو عامل انحراف سقوط مجهادان ویاران پیامبر اشاره وگفت: اگر مراقب این دوانحراف نباشیم مانیز در یک برهه از زمان جز دشمنان خواهیم شد.

حاجی صادقی انحراف فکری را اولین انحراف وارده در دین عنوان و اشاره کرد: انحراف فکری براساس نفوذفرهنگی وفکری بوده که دشمن توانست افکار؛ اندیشه و باورهای مسلمانها را تغییر داده و موجب از بین رفتن دین شود.

وی بابیان اینکه باور غلط از دینداری وتحریف حقیقت دین یک انحراف بزرگ است تاکید کرد: دین داری یک وظیفه فردی نیست که تنهابه عبادات شخصی خود مشغول شویم .

وی به جریانات وارده در برخی دانشگاه ها هیئات و حوزه ها اشاره وگفت: جریاناتی دنبال ترویج دین داری غیرانقلابی بوده ومیخواهند روحیه جهادی وانقلابی را از دین جداکنند.

حاجی صادقی با بیان اینکه انحراف فکری اولین انحراف است که خیلی ها را ضد انقلابی کرد؛ تصریح کرد: مراقب باشیم اعمال فردی ما موجب غرور مانشود و ما را از دین جدا نکند؛دین نیاز یه مراقبت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمن با انحراف فکری اندیشه ومغزها را تصرف کرد وکسی که مغزش تصرف شود سربازان دشمن می شود.

وی دومین انحراف راانحراف عملی دانست وگفت:ورود به دنیا واسیرشدن در دام مظاهر دنیوی موجب شد عده ای که شک نداشتند با حسین علیه السلام هستند از دین منحرف شدند و در برابر آن شمشیر بکشند.

کشتی ولایت است که اجازه نمی‌دهد انسان از صراط مستقیم خارج شود

حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن مطالبات وخواست و گرایش مردم را تغییر می دهد گفت:دشمن با ترویج روحیه راحت طلبی و جایگزینی آن در برابر روحیه شهادت طلبی الگوها را تغییر دادند.

وی با بیان اینکه کسی که ابد دنیا شود در جبهه حسین نمی تواند بماند گفت:دنیا بدنیست نوکری دنیا بداست اگرنوکر دنیا شویم دیگر در جبهه حق نمی مانیم.

وی ادامه داد: در قرآن دو نوع استقامت داریم، تفکیک قرآن از مومن صادق و مومن مدعی دروغ‌گو دو چیز است.

وی با اشاره به اینکه مومن نباید شک کند و لغزش فکری پیدا کند افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر بخواهیم لغزش فکری پیدا نکنیم باید بصیرت دینیمان را بالا ببریم، پس اگر می‌خواهیم دشمن مغزمان را تسخیر نکند باید بصیرت دینی بالا رود.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: استقامت عملی، جهادی و انقلابی فاکتور دیگری است که قرآن معرفی کرده و این استقامت با شناخت دنیا و قیامت و تقویت ایمان به قیامت بدست می‌آید.

این انقلاب به لطف الهی با دو رکن رهبری و مردم پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: کشتی ولایت است که اجازه نمی‌دهد انسان از صراط مستقیم خارج شود و ملازمت با ولایت رمز ایمان صادقانه است.

حاجی صادقی افزود: آنان که روزی امام علی (ع) را ترک کردند یا به علت انحراف فکری نمی‌توانستند با امام علی بمانند و یا بخاطر انحراف عملی نمی‌خواستند با ایشان همراهی کنند.

وی تاکید کرد: این انقلاب ۴۰ ساله شد اما ارزان به اینجا نرسید، مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و استقامت فکری و عملی امت آن را به اینجا رساند، انقلاب عالم را گرفته و می‌گیرد انا ما باید مراقب باشیم از امواج انقلاب جا نمانیم.

حاجی صادقی در انتها بیان داشت: این انقلاب به لطف الهی با دو رکن رهبری و مردم پیش می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, دین داری یک وظیفه فردی نیست,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کشتی ولایت است که اجازه نمی‌دهد انسان از صراط مستقیم خارج شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, این انقلاب به لطف الهی با دو رکن رهبری و مردم پیش می‌رود.,
,
,
,
,
,
,
,
,

لازم به ذکر است در پایان این برنامه از زحمات حجت الاسلام کریم سرافراز قدردلنی و حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر به عنوان نماینده ولی فقیه درسپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در چهارمحال وبختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه