اخبار داغ

جانشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گرگان مطرح کرد؛

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان در سال ۹۸ ماموریت مدیرکل جدید

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان در سال ۹۸ ماموریت مدیرکل جدید
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان متعهد شد در سال98 این مرکز فرهنگی را افتتاح کند واین ماموریت اصلی مدیرکل جدید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ محمد فهمیده قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: در زمان بسیار حساس تاریخی قرار گرفتیم. که ارمغان بسیار بزرگی برای امت اسلام در اربعین حسینی است.

وی دفاع مقدس را عصاره فرهنگ عاشورا دلنست و افزود: ثمره دشمن ستیزی و اسلام خواهی به رهبری امام راحل انقلاب و حاکمیت دین درایران اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در ابتدای انقلاب حرکت عظیمی برای نابودی انقلاب انجام شد که قابل قیاس با وضعیت فعلی نیست که مدیریت جدیدی را با عنوان جهادی پایه ریزی شد که با حصور جوانان به پیش رفت.

وی با اشاره به ویژگی های مدیریت جهادی گفت: انقلابی گری و دشمن ستیزی کلیدواژه های مدیریت جهادی بر مبنای حاکمیت دین,خردورزی,خطرپذیری و انقلابی گری است.

فهمیده بیان کرد: رزمندگان ما عین کربلارا در هشت سال به دنیا نشان داد و هم اکنون تمدن نوین اسلامی مطرح شد که حضرت امام برای دفاع از انقلاب پایه ریزی کردند.

وی با بیان اینکه ارتش سپاه، بسیج و مردم در کنار هم موفقیت را به همراه دارد، گفت:  وحدت، انسجام و فرماندهی در اوج مشکلات اقتصادی و عملیات ها در ان زمان به دنیا ثابت کردند که پیروزی با مقاومت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلابمان را با دفاع مقدس صادر کردیم، گفت: اکنون رهبر معظم انقلاب برای 50 سال آینده، الگوی پیشرفت ایران اسلامی را ارائه کرده که به تمدن نوین اسلامی ختم خواهد شد.

فهمیده ابراز کرد: با انسجام بین مردم دولت و تبیت از ولایت و نیروهای مسلح مطمین باشید به کشور آسیبی نمی رسد.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب و در اوج بلوغ آن قرار داریم، افزود: برای بازدارندگی و پایداری اقتدار اسلامی به تجهیزات نظامی نیازمندیم و باید اقتدار نظامی خود را ارتقا دهیم.

فهمیده خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایجاد مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در هر استان است تا محلی برای رزمندگان، دغدغه مندان دفاع مقدس و جوانان شود که در سال جاری 9 مرکز ساخته شد و در دوسال آینده 12 مرکزساخته می شود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان هم متعهد شد در سال98 این مرکز فرهنگی را افتتاح کند واین ماموریت اصلی مدیرکل جدید است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه