اخبار داغ

رئیس اندیشکده یقین:

کشور ۳ مقطع حساس در ۱۲۰ روز آینده پیش رو دارد/۹۵ درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ناکارآمدی های داخلی است

کشور ۳ مقطع حساس در ۱۲۰ روز آینده پیش رو دارد/۹۵ درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ناکارآمدی های داخلی است
عباسی گفت:در ۱۲۰ روز آینده جمهوری اسلامی ایران سه مقطع حساس را پیش رو دارد که اولین آن ها سیزدهم آبان، دومی نهم دی و مقطع سوم بیست و دو بهمن است که دشمنان قصد دارند از ۱۳ آبان تحریم های جدید خود را بر علیه ایران تصویب کند در حالی که ظرفیت تحریم ایران پر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین شب گذشته در جمع اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی و فعالان فضای مجازی شهرستان کرمان اظهار کرد: در دوره ائمه اطهار این امکان برای هیچ امام مظلومی فراهم نشد که چهل سال حکومت دینی تشکیل دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان ,

وی افزود: بعد از گذشت چهل سال از حادثه آتش سوزی مسجد جامع کرمان به جرات می توان گفت هیچ پیامبر و امام معصومی این مقدار نیروی پا به کار و آماده که امروز در این مکان گرد هم آمده اند را نداشتند.

,

رئیس اندیشکده یقین این مردم وشکل گیری جمعیت انقلابی و پای کار را نتیجه فعالیت صد ساله امام عنوان کرد و گفت: آروزی ائمه و انبیاء این بوده است که مردمی را برای تحقق دین در زمین داشته باشند که امروز این آرزو برآورده شده است و انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل سال هم چنان محکم و استوار بر روی آرمان های اسلام ایستاده است.

,

عباسی در ادامه به مفهوم ظهور اشاره  و عنوان کرد: منظور از انتظار این نیست که ما منتظر این هستیم که امام زمان بیایند، بلکه ما منتظر ظهوریم چرا که امام همین الان هم در بین ما هستند و آنچه باید در بین ما شکل می گرفت از طریق مقام معظم رهبری،امام راحل و افراد قبل تر مانند آیت الله بروجردی عملی شده است.

,

تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه مطرح کرد: امروز دشمن تلاش می کند که ما ۴۰سالگی انقلاب راجشن نگیریم ونوید تابستان داغی را دادند که نظام را نابود خواهند کرد ولی مردم همه ی سختی ها و مشکلات را تحمل کردند و اجازه نداند دشمنان سو استفاده کنند.

,

عباسی تصریح کرد: ما امسال به کوری چشم دونالد ترامپ و همه ی شیاطین وابسته به آن ها ۴۰ سالگی انقلاب را جشن می گیریم و این انقلاب یک انقلاب مستمری است که به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) وصل می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: نظام بر پایه ی ایمان مردم سوار شده استو این انقلاب ادامه دار خواهد بود؛  این ۴۰ سال یک دست گرمی و پیش درآمد بود و اصل آن هنوز باقی مانده است.

,

رئیس اندیشکده یقین با مقایسه دوران انقلاب اسلامی با مراحل مختلف اسلام در زمان پیامبر و ائمه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر  در مرحله جنگ احزاب است که در این مرحله فشارهای سیاسی،اقتصادی، منافقان داخلی و نا کارآمدی ها ازجمله ی مشکلات این جنگ است اما با همه ی این اوصاف افق روشن است.

,

عباسی با بیان اینکه امام حسن مجتبی (ع) مظلوم ترین امام بودند، تاکید کرد: امروز بسیاری از فرماندهان ارتش و سپاه را ببینید که چگونه گوش به فرمان رهبری هستند، اگر این فرماندهان در زمان امام حسن (ع) بودند سپاهش تسلیم معاویه نمی شد لذا نتیجه می گیریم امروز ایمان ها قوی تر از زمان ائمه معصومین (ع) است.

,

وی با اشاره به سالروز گرامیداشت سلمان فارسی عنوان کرد: سلمان فارسی عمر طولانی داشت و همه دین های آن زمان را پرستید تا اینکه بالاخره گمشده خود را پیدا کرد و با اسلام آشنا شد.

,

این تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه بیان کرد: حضرت علی (ع) چند یار اصی و با وفا داشتند که هر کدام نقش خاصی را ایفا می کردند از مالک اشتر که فرمانده سپاه ایشانم وبد گرفته تا میثم تمار که در کف جامعه به حضرت خدمت می کردند.

,

عباسی افزود: مردم هم امروز باید نقش خود را در نظام و انقلاب تعیین کنند که می خواهند مالک اشتر باشند یا سلمان و ابوذر و یا اینکه مانند میثم تمار در کف جامعه خدمت کنند و هر کدام از این نقش ها را که انتخاب کردند به نوبه خود با ارزش و تاثیر گذار است و ویژگی های مخصوص به خود را دارد.

,

وی در ادامه صحبت های خود به موضوع ” زندگی دوم ” اشاره  و خاطر نشان کرد: انبیاء، ائمه معصومین و شهدا اسطوره های حقیقی و دست نیافتنی هستند و زندگی قرآنی ان زندگی است که حقیقت داشته باشد اما اتفاقی که در ۳۰ سال گذشته  بعد از عمومی شدن پدیده سایبر و زندگی دیجیتالی رخ داد این بود که زندگی مجازی شکل گرفت که به آن زندگی دوم می گویند.

,

عباسی تصریح کرد: نسل جوان ما باید مراقب باشند که این زندگی دوم آنها را از اسطوره های حقیقی دور نکند و برای این منظور نیاز است نسل جدید ما برای این موضع نظریه پردازی کند چرا که نسل قبل نمی توانند به جای نسل جدید تصمیم بگیرند.

,

رئیس اندیشکده یقین یادآور شد: پادزهر بیماری زندگی دوم تاسی به ائمه معصومین (ع) و شهدا که اسطوره های حقیقی هستند است، سبک زندگی ما باید از زندگی مجازی فاصله بگیرد و به سمت شخصیت های حقیقی برود.

,

عباسی توضیح داد: در پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی که از ۹۰۰ روز دیگر شروع می شود یعنی از سال ۱۴۰۰ تا سال ۱۵۰۰،سه موضوع  زندگی دوم ،زندگی اسطوره ای و زندگی حقیقی را در دستور کار خود قرار می دهد.

,

وی خاطر نشان کرد: در ۱۲۰ روز آینده جمهوری اسلامی ایران سه مقطع حساس را پیش رو دارد که اولین آن ها سیزدهم آبان، دومی نهم دی و مقطع سوم بیست و دو بهمن است که دشمنان قصد دارند از ۱۳ آبان تحریم های جدید خود را بر علیه ایران تصویب کند در حالی که ظرفیت تحریم ایران پر شده است و تحریم های جدید عملا تاثیری در زندگی ملت ایران نخواهد داشت و فقط جنبه روانی دارد.

,

این تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه مطرح کرد: مقطع دوم حساس پیش رواز ۱۳ آبان تا ۹ دی است که سالگرد آشوب های پارسال بوده ودشمنان قصد دارند بعد از تصویب تحریم های جدید مردم را به خیابان ها بکشانند و ان ها را ترغیب کنند که دلیل این تحریم ها مذاکره نکردن با آمریکاست.

,

عباسی اضافه کرد: ۹۵ درصد مشکلات اقتصادی ایران هیچ ارتباطی به تحریم ها،… و آمریکا ندارد بلکه مربوط به ناکارآمدی های داخلی و مدل غلط اقتصادی ایران است.

,

وی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند در مقطع سوم یعنی از نهم دی ماه تا بیست و دوم بهمن ماه جمهوری اسلامی و نظام را به نابودی بکشانند تا نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم و بگویند دیدید که انقلاب شما نتوانست چهل ساله شود، لذا بعد از ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب عمده فشارهای روانی تعدیل می وشد و نظام پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه