اخبار داغ

وزیر کشور عراق:

عراق از ورود غیرقانونی زوار ممانعت می کند/ خدمت رسانی به زائران گسترده می شود

عراق از ورود غیرقانونی زوار ممانعت می کند/ خدمت رسانی به زائران گسترده می شود
قاسم الاعرجی صبح امروز، 25مهرماه در دیدار با استاندار ایلام در مرز مهران اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات در ایام اربعین بحث امنیت زائران اربعین است که در این راستا از طرف دولت عراق و ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. وی گفت: از جمله برنامه های دیگر در ایام اربعین خدمات رسانی به زائرین است که برای این منظور هماهنگی های لازم در عراق انجام گرفته است. وزیر کشور عراق افزود: یکی از افتخارات دولت و ملت عراق خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است و هر ساله پرشورتر از گذشته از زائران استقبال و پذیرایی می شود. قاسم الاعرجی ادامه داد: با توجه به حجم زیاد زائران به کشور عراق در آستانه اربعین حسینی لذا باید خدمت رسانی به زوار گسترده شود. این مقام عراقی بیان کرد: کشور عراق از ورود زائرانی که مدارک قانونی به همراه نداشته باشند ممانعت می کند. وی در پایان گفت: مسئولان عراقی برای ایجاد امنیت و خدمات دهی به زوار اربعین در خاک عراق و مرزها آمادگی کامل دارند. انتهای پیام/س
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "قاسم الاعرجی"، وزیر کشور عراق صبح امروز در دیدار با استاندار ایلام در مرز مهران اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات در ایام اربعین بحث امنیت زائران اربعین است که در این راستا از طرف دولت عراق و ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: از جمله برنامه های دیگر در ایام اربعین خدمات رسانی به زائرین است که برای این منظور هماهنگی های لازم در عراق انجام گرفته است.

,

وزیر کشور عراق افزود: یکی از افتخارات دولت و ملت عراق خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است و هر ساله پرشورتر از گذشته از زائران استقبال و پذیرایی می شود.

,

قاسم الاعرجی ادامه داد: با توجه به حجم زیاد زائران به کشور عراق در آستانه اربعین حسینی لذا باید خدمت رسانی به زوار گسترده شود.

,

این مقام عراقی بیان کرد: کشور عراق از ورود زائرانی که مدارک قانونی به همراه نداشته باشند ممانعت می کند.

,

وی در پایان گفت: مسئولان عراقی برای ایجاد امنیت و خدمات دهی به زوار اربعین در خاک عراق و مرزها آمادگی کامل دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه