اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سند الگوی پیشرفت لحاظ شود

تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سند الگوی پیشرفت لحاظ شود
نماینده سابق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تمامی ارگان‌ها و نهادهای تصمیم گیر باید پیشنهادات خود را برای تدوین سند 50 ساله ارائه دهند، گفت: تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سند الگوی پیشرفت لحاظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به فراخوان رهبر انقلاب برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر روی پیشرفت و ارتقای دانش کشور در همه سطوح تأکید داشته‌اند و نگاه علمی در همه زمینه‌ها را عنوان اولویت اصلی مطرح کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: در خصوص تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باید به این مهم توجه ویژه شود که وقتی در سند تمامی مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یک ملت آن‌هم مثل جمهوری اسلامی ایران که هم تنوع دارد و هم قدرت جغرافیایی باید همه ابعاد در آن دیده می‌شود.
جعفری به طولانی بودن مدت‌زمان اجرایی شدن این سند اشاره کرد و بیان داشت: زمانی که یک سند قرار است برای 50 سال آینده نقشه راه باشد باید تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی و...را دربگیرد.
 وی به نقش مهم مجلس در وضع قوانین بالادستی اشاره کرد و گفت: توجه به پیشران‌ها و فناوری اطلاعات در کنار پیشرفت و تکنولوژی باید در قوانین مجلس شورای اسلامی لحاظ شود.
این استاد دانشگاه مسئله فرهنگ را موردتوجه قرارداد و گفت: در این سند باید به‌صورت ویژه به مسائل فرهنگی با رویکرد ایرانی اسلامی پرداخته شود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه