اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه:

انقلاب اسلامی، نجات بخش کشور از فساد شاهان گذشته بوده است

انقلاب اسلامی، نجات بخش کشور از فساد شاهان گذشته بوده است
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشور ما در طول سالیان زیاد زیر دست شاهان دیکتاتور بوده است،گفت: با ظهور انقلاب اسلامی، کشورمان از این وضع نجات پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک،سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران صبح امروز چهار شنبه در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه سایر انقلابها نتوانسته اند تا چهل سالگی خود پیش بروند، گفت: انقلاب اسلامی در حالی وارد چهل سالگی خودش می شود که همه مواضع خود را تا کنون حفظ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،, ،,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب تا کنون توانسته است تمام ارزشها و معیارهای خود را که همان مواضع رهبری و مردم انقلابی بوده است حفظ کند به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: از همان روز اول انقلاب مورد تهاجم توطئه بوده است و هر چه در مورد آنها نوشته شود باز هم کم است.

,

 

,

  سردار نقدی با اشاره به اینکه شعار انقلاب اسلامی،  استقلال،  آزادی،  جمهوری اسلامی بوده است گفت : در حالی که کشور ما سابقه بیش از 10 هزار سال تمدن داشته است و حکما و دانشمندان بسیاری در کشور ما پرورش یافته اند ولی رژیم پهلوی این سالها را به 2هزار و 500 سال کاهش داده است.

,

 

,

, ,

  معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در دوران شاهان گذشته از جمله ساسانیان که نظام طبقاتی برقرار بود و مردم عادی حق تحصیلات نداشتند اظهار داشت:  رضاخان هم که یک فرد بی سواد بود در طول 20 سال که در راس حکومت بود ولی در این مدت هم نتوانست باسواد شود.  

,

 

,

  وی گفت: اگر میخواهیم دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم باید بدانیم که کشور ما از شر چه شاهان مفسدی رها شده است.

,

 

,

  سردار نقدی به فساد دوران پهلوی اشاره کرد و با بیان اینکه محمدرضا پهلوی در دوران رضاخان پهلوی همه کاره کاخش بود و حتی در داخل کاخ هم تیراندازی میکرد گفت: در این دوران رشوه خواری به صورت علنی و حتی توسط خود شاه صورت می گرفت و کشور ما را اینگونه انسانهای فاسدی اداره می کردند.

,

 

,

  معاون فرهنگی اجتماعی سپاه به غارت اموال مردم و قاچاق مواد مخدر   واریز پول نفت ملی به حساب شخصی شاه ، توسط رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: این وضع تا جایی ادامه داشت که امام خمینی (ره) بیانیه دادند که ، در همدان و اراک 2 هزار نفر از شدت سرما جان خود را از دست داده اند.

,

 

,

  وی تصریح کرد: هرگونه اعتراض در مقابل این وضع نابسامان برابر با مرگ بود ولی با ظهور انقلاب ، کشور ما این وضع نابسامان چند هزار ساله نجات پیدا کرد.

,

 

,

  سردار نقدی به نقش ولایت فقیه در مردم سالاری دینی اشاره کرد و افزود: هر زمان که دشمنان خواسته اند ضربه ای به انقلاب وارد کنند و از جمله در فتنه سال 88 ، ولایت فقیه در مقابل آنها ایستاده است و از انقلاب دفاع کرده است‌.

,

 

,

  معاون فرهنگی اجتماعی سپاه اظهار داشت: در هیچ جای دنیا اتفاق نیفتاده است که به اندازه ولایت فقیه از رای مردم در زمان انتخابات صیانت کنند و این ولایت فقیه است که برای رای مردم ارزش قائل بوده است و این هم از ارزشهای خلق شده توسط انقلاب اسلامی است‌ و اینها الگوی الهام بخش برای مدیریت در تمام دنیاست.

,

 

,

  وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس یک جوان فرمانده گردان میشود و خرمشهر را آزاد می کند به عظمت و استقامت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما باید این عظمت را درک کنیم و تحت تاثیر دروغ های فضای مجازی قرار نگیریم.

,

 

,

, ,

  سردار نقدی به پیشرفتهای همه جانبه کشور مان بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز در همه زمینه ها از جمله گاز ، برق ، راه و زیرساخت ها شاهد پیشرفتهای خیره کننده ای هستیم و نسبت به سایر کشورها جلوتر هستیم.

,

 

,

  معاون فرهنگی اجتماعی سپاه به رتبه 16 علمی کشور مان در جهان اشاره کرد و افزود: تعداد کتابهای چاپ شده در سال 96 ، 107 برابر تمام دوران پهلوی بوده است.

,

 

,

  وی گفت: هم اکنون ما رتبه 7 را از لحاظ پیشرفت سلامت داریم و اینها همه در پرتو انقلاب اسلامی رخ داده است.

,

 

,

  سردار نقدی اظهار داشت: در حالی که دشمنان در دوران دفاع مقدس تحریم های فلج کننده ای علیه ما روا داشتند و ما با دست خالی به مقابله با آنها رفتیم ولی هم اکنون طبق اعلام بانک جهانی ، ایران رتبه 18 را از لحاظ قدرت خرید دارد و در بیشتر زمینه ها شاهد پیشرفت بوده ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه