اخبار داغ

هانی زاده:

اسدالله اسدی از مصونیت سیاسی برخوردار است/ آلمان و بلژیک با بازداشت دیپلمات ایرانی قوانین بین الملل را زیر پا گذاشتند

اسدالله اسدی از مصونیت سیاسی برخوردار است/ آلمان و بلژیک با بازداشت دیپلمات ایرانی قوانین بین الملل را زیر پا گذاشتند
کارشناس مسائل بین الملل، گفت: آلمان و بلژیک قوانین بین الملل را در جریان بازداشت اسدالله اسدی دیپلنات ایرانی زیر پا گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به بازداشت اسدالله اسدی و حکم سنگین  احتمالی زندانی اروپایی برای وی، اظهار کرد: اسدی در آلمان بازداشت و سپس به بلژیک منتقل شد و این اقدام برخلاف قوانین بین المللی و مسؤلیت دیپلماتیک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسن هانی زاده در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به بازداشت اسدالله اسدی و حکم سنگین  احتمالی زندانی اروپایی برای وی، اظهار کرد: اسدی در آلمان بازداشت و سپس به بلژیک منتقل شد و این اقدام برخلاف قوانین بین المللی و مسؤلیت دیپلماتیک است., ۸دی ,

 

,

** اسدالله اسدی از مصونیت سیاسی برخوردار است

, ** اسدالله اسدی از مصونیت سیاسی برخوردار است, ** اسدالله اسدی از مصونیت سیاسی برخوردار است,

 

,

وی افزود: اسدالله اسدی دارای گذرنامه سیاسی است و از مصونیت سیاسی برخوردار است و دولت پذیرنده نمی بایست وی را دستگیر می کرد.

,

کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: آلمان و بلژیک قوانین بین الملل را در جریان بازداشت اسدالله اسدی زیر پا گذاشتند و نسبت به دستگیری دیپلمات ایرانی بدون وجود عدله و دلایل قاطع مبنی بر اقدامات غیر قانونی وی اقدام کردند.

,

 

,

هانی زاده با اشاره به اینکه دستگیری اسدالله اسدی اهانت به ملت  و نقض آشکار قوانین بین المللی است، افزود: اسدالله اسدی نماینده دیپلماتیک ایران است و به هر حال بر خلاف قوانین بین المللی با ایشان رفتار شده و بازداشت شده اند.

,

 

,

** دستگاه دیپلماسی ایران باید ضرب العجل و هشداری به بلژیک در این رابطه بدهد

, ** دستگاه دیپلماسی ایران باید ضرب العجل و هشداری به بلژیک در این رابطه بدهد, ** دستگاه دیپلماسی ایران باید ضرب العجل و هشداری به بلژیک در این رابطه بدهد,

 

,

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی ایران باید ضرب العجل و هشداری به بلژیک در این رابطه بدهد، اضافه کرد: اگر هم دولت بلژیک دیپلمات ایرانی را آزاد نکند روابط "ایران _ بلژیک" و "ایران _ آلمان"  به پایین ترین سطح خودش و حتی به قطع روابط منجر می شود.

,

 

,

** این رفتار ممکن است مقدمه ای برای دستگیری بی دلیل دیپلمات های ایرانی در کشورهای اروپایی شود

, ** این رفتار ممکن است مقدمه ای برای دستگیری بی دلیل دیپلمات های ایرانی در کشورهای اروپایی شود, ** این رفتار ممکن است مقدمه ای برای دستگیری بی دلیل دیپلمات های ایرانی در کشورهای اروپایی شود,

 

,

کارشناس مسائل بین الملل با تأکید بر اینکه این اقدام باید سریعا در دستور کار وزارت خارجه قرار بگیرد، اظهار کرد: زیرا این رفتار ممکن است مقدمه ای برای رفتارهای بعدی و دستگیری بی دلیل دیپلمات های ایرانی در کشور های اروپایی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه