اخبار داغ

مسئول اردویی سپاه استان زنجان خبرداد؛

اعزام ۲۰۰۰ دانش آموز دختر زنجانی به اردوهای راهیان نور/استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور

اعزام ۲۰۰۰ دانش آموز دختر زنجانی به اردوهای راهیان نور/استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در سال جاری و در قالب اردوی دانش آموزی، دو هزار دختر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس غرب اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالکریم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به آغاز اعزام راهیان نور استان زنجان از 21 مهر ماه سال جاری، اظهار داشت: در قالب این اردوها دانش آموزان دختر به مناطق غرب و شمال‌غرب کشور اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در سال جاری 2 هزار دانش آموز دختر به این اردوها اعزام می شوند، افزود: این دانش آموزان از یادمان های مرصاد، موزه شهدای کرمانشاه، یادمان شهدای گمنام و طاق بستان بازدید می کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: این اردوها دو روزه است و دانش آموزان زنجانی در یادواره شهدا، صبحگام مشتک دانش آموزی، جلسات خاطره گویی شرکت می کنند.

,

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان را از اهداف مهم این  اردوها عنوان کرد و گفت: آشنایی با جانفشانی های رزمندگان اسلام از دیگر اهداف این اردوها است.

,

مرادی با بیان اینکه 40 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی دانش آموز در مناطق عملیاتی غرب کشور پیش بینی شده است، افزود: اعزام دانش آموزان دختر تا آبان ماه ادامه دارد.

,

وی با اشاره به استقبال دانش آموزان دختر از اردوهای راهیان نور، گفت: به دلیل کمبود اعتبار برخی از ثبت نام کنندگان جا ماندند.

,

این مسئول از آغاز اعزام دانش آموزان پسر از 20 آبان ماه خبرداد و گفت: ثبت نام پسران دانش آموزان نیز آغاز شده است و از استقبال خوبی برخوردار است.

,

گفتنی است، مراسم اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی استان زنجان با اعزام دختران دانش آموز انجام شد..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه