اخبار داغ

اسید پاشی روی یک پزشک در تهران

اسید پاشی روی یک پزشک در تهران
راکب یک موتور سیلکت در اتوبان امام علی تهران 4 لیتر اسید را روی یک پزشک متخصص ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راکب یک موتور سیلکت در اتوبان امام علی تهران 4 لیتر اسید را روی یک پزشک متخصص ریخت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سه روز قبل فردی ناشناس در اتوبان امام علی تهران اقدام به اسید پاشی به یک پزشک متخصص اورولوژی کرده است. 
,
 
,
فرد اسید پاش که راکب موتورسیکلت بوده است با استفاده از ترافیک در اتوبان به خودروی این پزشک نزدیک شده و حدود 4 لیتر اسید را روی صورت و بدن وی می‌ریزد. 
,
 
,
این متخصص اورولوژی متولد 1354 و دارای یک فرزند است که تمام وقت خود را در یک بیمارستان دولتی تهران طبابت می‌کرده است. 
,
 
,
همسر وی درباره این واقعه گفت: همسرم از محل کار به سمت منزل می‌آمد که در راه توسط یک موتور سوار ناشناس مورد اسیدپاشی قرار گرفت. 
,
 
,
همسرم فردی بی حاشیه بود و تمامی بیماران و همکارانش از وی رضایت داشته اند و این مسئله را تایید می کنند؛ همسرم با هیچ کس خصومتی نداشت و از انگیزه فرد اسید پاش بی اطلاعم. 
,
 
,
وی ادامه داد: متاسفانه پس از این حادثه نیز فرد اسید پاش که کلاه کاسکت هم به سر داشته از محل متواری می‌شود و ماشین‌های عبوری در اتوبان همسرم را به بیمارستان می‌رساند. 
,
 
,
همسر این پزشک جوان در خصوص آخرین وضعیت درمانی وی گفت: روند درمان برای این موارد طولانی مدت است و شاید چند ماه طول بکشد؛ در حال حاضر دست ها و پاها به شدت آسیب دیده؛ از طرفی نیمه چپ صورت هم که رو به طرف پنجره خودرو بوده آسیب دیده است اما خدا را شکر چشم‌ها سالم هستند. 
,
 
,
وی ضمن درخواست از مسئولان قضایی و انتظامی برای تسریع در روند پیگیری این پرونده و دستگیری فرد اسید پاش گفت: از مردم هم می‌خواهم که برای بهبود وضعیت همسرم دعا کنند. 
,
 
,
منبع:فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه