اخبار داغ

در جلسه کارگروه اشتغال جویبار عنوان شد؛

جذب ۷۱ درصدی اعتبار اشتغال روستایی در جویبار

جذب ۷۱ درصدی اعتبار اشتغال روستایی در جویبار
معاون مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت: شهرستان جویبار توانسته فقط ۷۱ درصد از سهمیه اعتبارات اشتغال روستایی را جذب کنند که این موضوع رضایت‌بخش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید رحیم بخشی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان جویبار اظهار کرد: در بخش اشتغال روستایی ۱۶۵ میلیارد و ۵۵0 میلیون تومان سهمیه استان مازندران است که توانسته‌ایم ۱۵ درصد بیش از سهمیه مصوب جذب داشته باشیم.

وی افزود: در شهرستان جویبار نیز فقط ۷۱ درصد از سهمیه توانسته‌اند جذب کنند که رضایت‌بخش نیست.

معاون مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران خاطرنشان کرد: پیگیری مدیران نقش بسیار مهمی در جذب اعتبار دارد به‌طوری‌که برخی از شهرستان‌ها بیش از ۱۰۰ درصد جذب اعتبار داشتند.

بخشی همچنین به سهمیه اشتغال فراگیر اشاره و عنوان کرد: سهمیه استان مازندران در این بخش ۷۵۰ میلیارد تومان است که در این زمینه بیش یک هزار میلیارد تومان طرح به بانک‌ها برای اشتغال یک هزار نفر معرفی شدند.

وی بیان کرد: ۴۴۸ طرح به مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان در بانک‌ها در حال بررسی است که از این مقدار ۱۹۰ میلیارد تومان در بانک‌ها مصوب و ۱۶۵ میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

معاون مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران با اشاره به اینکه سهمیه جویبار در اشتغال فراگیر ۲۲ میلیارد تومان است گفت: شهرستان جویبار در این مورد ۲۷ طرح به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان معرفی‌کرده که اکنون ۱۹ طرح باارزش ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بانک‌های عامل در حال بررسی است.

بخشی تصریح کرد: ۷ طرح با دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان مصوب شده که از این تعداد ۵ طرح به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است که حدود ۱۰ درصد می‌شود که مطلوب شهرستان جویبار نیست.

سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار نیز در این جلسه اظهار کرد: این دست برنامه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی و توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

وی افزود: به دنبال رتبه و مقام نیستیم بلکه باید کارها را درست و دقیق و در جهت رفع مشکلات مردم پیش ببریم.

فرماندار جویبار تأکید کرد: تمام مدیران باید با تعامل و همکاری و با تمام تلاش مشکلات را از پیش روی مردم به ویژه جوانان بردارند.

اسد بیان کرد: این ارقام و آمار شایسته جویبار نیست زیرا مردم این شهرستان، مردم زحمتکش و پرتلاشی هستند؛ پس وظیفه ما حل مشکلات آنان با تمام توان است.

وی گفت: اثربخشی و نتیجه برای ما و مردم مهم است و صرف برگزاری جلسات چیز جز هدر رفت وقت نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه