اخبار داغ

در واکنش به تحریم‌های آمریکا

"تایملاین" بسیجی شد/ هشتگ "بسیجی ام" داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی

"تایملاین" بسیجی شد/ هشتگ "بسیجی ام" داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی
کاربران ضدانقلاب تلاش کردند تا هشتگ " گروهک تروریستی بسیج" را به داغ‌ترین موضوع توییتر تبدیل کنند اما آنچه در عمل رخ داد خلاف انتظار کاربران سلطنت‌طلب توییتر بود و آحاد کاربران توییتر فارسی هشتگ "بسیجی‌ام" را به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل کردند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت خزانه‌داری آمریکا در تازه‌ترین اقدام ضدایرانی خود برخی سازمان‌های تحت نظارت بسیج مستضعفین، سه بانک ملت، پارسیان، مهر اقتصاد و شرکت‌های فولاد مبارکه و تراکتورسازی ایران را به‌همراه تعدادی شرکت دیگر تحریم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پی این اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا، عده‌ای از کاربران ضدانقلاب تلاش کردند تا هشتگ " گروهک تروریستی بسیج" را به داغ‌ترین موضوع توییتر تبدیل کنند اما آنچه در عمل رخ داد خلاف انتظار کاربران سلطنت‌طلب توییتر بود و آحاد کاربران توییتر فارسی هشتگ "بسیجی‌ام" را به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل کردند.

,

 

,

هشتگ‌های "جیش الظلم" و "ربایش تروریستی" که در واکنش به ربایش تعدادی از بسیجیان و نیروهای هنگ مرزی میرجاوه منتشر شدند هم در رتبه‌های دوم و سوم جدول داغ‌ترین موضوعات توییتر فارسی قرار دارند.  

,

 

,

همچنین جمعی از کاربران با هشتگ‌های "شجره طیبه بسیج"، "بسیجی حسین" و "حب الحسین یجمعنا" توییت‌های منتشر کردند که این هشتگ‌ها هم به ترتیب رده‌ی چهارم، پنجم و ششم جدول داغ‌ترین هشتگ‌های توییتر فارسی را به خود اختصاص داده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه