اخبار داغ

عالم اهل سنت درمیان:

ربوده شدن سربازان امنیت از دیدگاه اهل سنت محکوم است/ وزارت امور خارجه برای آزادی افراد تلاش جدی داشته باشد

ربوده شدن سربازان امنیت از دیدگاه اهل سنت محکوم است/ وزارت امور خارجه برای آزادی افراد تلاش جدی داشته باشد
عالم اهل سنت درمیان گفت: از دیدگاه جامعه اسلامی و اهل سنت ربوده شدن سربازان امنیت محکوم است و آن را محکوم می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالعزیز خالقی یکی از علمای اهل سنت شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص ربوده شدن تعدادی از نیروهای مرزی میرجاوه توسط گروهک تروریستی جیش‌الظلم، اظهار کرد: دشمن همیشه در برابر اسلام مکر و حیله می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مولوی عبدالعزیز خالقی یکی از علمای اهل سنت شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  در خصوص ربوده شدن تعدادی از نیروهای مرزی میرجاوه توسط گروهک تروریستی جیش‌الظلم، اظهار کرد: دشمن همیشه در برابر اسلام مکر و حیله می‌کند.,

 

,

وی با بیان این‌که خداوند بهترین تدبیرکننده است، گفت: انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد و در خارج از مرزهای ایران ناامنی زیادی است.

,

 

,

عالم اهل سنت تصریح کرد: اگر در داخل کشور امنیت برقرار است و همه مرم به راحتی زندگی می‌کنند تلاش رزمندگانی است که در مرزها همیشه بیدار هستند.

,

 

,

مولوی خالقی خاطرنشان کرد: زمانی‌که دشمن در داخل ناکام می‌ماند از بیرون برنامه‌ریزی و گاهاً سعی می‌کند از طریق ترور، عملیات‌های انفجاری و گروگان‌گیری ضربه وارد کند.

,

 

,

وی عنوان کرد: از دیدگاه جامعه اسلامی و اهل سنت نیز این جنایت محکوم است و آن را محکوم می‌کنیم.

,

 

,

عالم اهل سنت با بیان این‌که این حادثه از داخل خاک کشور همسایه رخ می‌دهد، افزود: شایسته است که دولت پاکستان همکاری کامل داشته باشد تا رزمندگان مرزنشین در سلامت به ایران برگردند.

,

 

,

خالقی با اشاره به این‌که توطئه دشمن را همه مردم محکوم می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌که گروهک‌های تکفیری در جنایات خود دفاع از اهل سنت را مطرح می‌کنند مثال فرد بی‌نمازی است که در مورد مسجد اظهار نظر می‌کند.

,

 

,

وی بیان کرد: گروه‌های تکفیری، شیعه و سنی را نمی‌شناسند و عقاید باطل آن‌ها نشأت گرفته از عقاید خوارج است.

, گروه‌های تکفیری، شیعه و سنی را نمی‌شناسند و عقاید باطل آن‌ها نشأت گرفته از عقاید خوارج است.,

 

,

عالم اهل سنت با بیان این‌که گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه به شیعه و سنی رحم نکردند، افزود: اقدامات تروریستی دستاورد بیگانه و استکبار جهانی است و به شیعه و سنی رحم نکرده و تنها به دنبال اهداف خود هستند.

,

 

,

مولوی خالقی بیان کرد: شیعه و سنی هر دو آدم‌کشی و گروگان‌گیری را حرام می‌دانند و  این جنایات محکوم است.

,

 

,

وی ادامه داد: باید دفاع از هم‌میهنان را داشته باشیم و وزارت امورخارجه باید برای نجات این سربازان و همچنین دیپلمات بازداشت شده ایرانی تلاش جدی داشته باشند و روند دفاع از حقوق این افراد سرعت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه