اخبار داغ

دادستان کل کشور در شورای اداری قزوین:

ستاد مبارزه با قاچاق همچون امامزاده بی‌معجزه است/ از مدیریت ضعیف صنعت و اقتصاد کشور گله‌مندیم

ستاد مبارزه با قاچاق همچون امامزاده بی‌معجزه است/ از مدیریت ضعیف صنعت و اقتصاد کشور گله‌مندیم
دادستان کل کشور گفت: ستاد مبارزه با قاچاق متشکل از دستگاه‌ای مختلف را داریم که درواقع به یک امامزاده بی‌معجزه تبدیل شده و دستاورها و نتیجه مطلوبی از آن حاصل نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد:  امروز بعضی از عناصر و قلم‌هایی که آبشخورشان دشمن و کشورهای دشمن است و یا عده‌ای از روی جهل این تفکر را در جامعه اشاعه می‌کنند که فساد همه دستگاه‌ها و نظام را فرا گرفته است؛ من به عنوان کسی که اطلاعات کشوری را در دست دارم می‌گویم هرگز فساد گسترده و یا سیستمی در کشور وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: بخش اندکی از دستگاه‌ها دچار فساد هستند که این هم به برخی مدیران خائن و فاسد مربوط می‌شود که همین مقدار کم هم برای نظام جمهوری اسلامی قابل قبول نیست و باید ریشه‌کن شود.

,

دادستان کل کشور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای برخورد و از بین بردن فساد تلاش کنیم ابراز کرد: ا گر یک مدیر و یا یک نماینده مجلسی بخواهد با فساد برخورد کند باید ابتدا از خودش شروع کند؛ باید ببینم آیا در خودمان رگه‌هایی از گرایش به فساد وجود دارد یا خیر؟

,

منتظری بیان کرد: اگر می‌خواهیم کشور رو به اصلاح برود و به دنبال رفع فساد هستیم باید از خود شروع کنیم چراکه همه ما خدمت‌گذاران مردم در این نظام و کشور هستیم.

,

این مقام قضایی در ادامه گفت: ما در ادارات مشکلات عدم اهتمام لازم به حق ارباب رجوع را داریم ؛ اگر کار مردم را به فردا بیندازیم بدون شک نمی‌توانیم جواب خون شهدا را بدهیم.

,

وی خاطرنشان کرد:  امروز کشور به دلایل مختلفی با مشکل اقتصادی مواجه شده است  که بخشی از این مشکلات ریشه در خارج از کشور دارد چراکه دشمنان سعی دارند ما را در فشار اقتصادی قرار دهند و در این جهت جنگ رسانه‌ای به راه انداخته‌اند که باید در این حوزه تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

,

, , ,

بر اثر کم کاری مدیران، مبارزه با قاچاق وضعیت مناسبی ندارد

, بر اثر کم کاری مدیران، مبارزه با قاچاق وضعیت مناسبی ندارد,

دادستان کل کشور تشریح کرد: دشمنان کاری کردند که مردم را با ابزارهای اقتصادی تحت فشار قرار دهند و نافرمانی مدنی در جامعه ایجاد کنند  اما باید بگوییم که ملت ایران را به درستی نشناختند چراکه مشکلات سخت‌تری و هشت سال جنگ تحمیلی را با سرافرازی پشت سر گذاشتند.

,

این مقام قضایی عنوان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی هم مربوط به داخل کشور است که بخشی ناشی از یکسری عوامل طبیعی مانند کمبود بارندگی و نزولات آسمانی است که تولیدات و کشاورزی را تحت تاثیر گذاشت.

,

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات کشور نیز به مدیریت‌ها برمی‌گردد که در این زمینه گله‌مند هستیم؛ متاسفانه امروز به دلیل ضعف مدیریت‌ها نرخ ارز دچار نوسان شده و مدیران مسئله مهم قاچاق را رها کرده‌اند.

,

منتظری با بیان اینکه بر اثر کم کاری مدیران قاچاق وضعیت مناسبی ندارد، تصریح کرد: اگر مدیریت اقتصادی در حوزه‌های مختلف صادرات و واردات قوی و بروز بود امروز نباید حال و روز قاچاق و اقتصاد در کشور این گونه باشد.

,

دادستان کل کشور تصریح کرد: مسئله قاچاق با این همه اهمیت یک مدیریت واحد در کشور ندارد و از مجلس این انتظار داریم که برای این امریک مدیریت واحد تعیین کنید.

,

, , ,

کارخانه ها نباید به خاطر پرونده‌ مالی مدیران تعطیل شوند

, کارخانه ها نباید به خاطر پرونده‌ مالی مدیران تعطیل شوند,

وی عنوان کرد: ستاد مبارزه با قاچاق متشکل از دستگاه‌ای مختلف را داریم که درواقع به یک امامزاده بی‌معجزه تبدیل شده و دستاورها و نتیجه مطلوبی از آن حاصل نشده است.

,

این مقام قضایی با اشاره به اینکه  قاچاق آسیب زیادی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: یکی از مهمترین و اولین راه موفقیت در مبارزه با قاچاق کالا، مدیریت واحد است که بتواند با اختیارات در این حوزه وارد شود

,

منتظری خاطرنشان کرد: اگر پرونده‌ای در امر قاچاق سازمان یافته باشد مربوط به قوه قضاییه است؛ ما وظیفه داریم در خدمت صنعت، کشاورزی و دستگاه‌های اجرایی باشیم تا چرخ صنعت کشور متوقف نشود.

,

دادستان کل کشور بیان کرد: نباید اجازه دهیم که کارخانه و کارگاه صنعتی به خاطر پرونده اقتصادی و مالی مدیر تعطیل و کارگران آن بیکار شوند چراکه واحدهای صنعتی و تولیدی چرخ‌های اقتصاد کشور هستند و حوزه اشتغال را فعال کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه پیشگری یک مقوله فراقوه‌ای است تاکید کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم بسیاری از مسائل را با پیشگیری و رسیدگی زودهنگام حل کنند تا از تشکیل پرونده‌های قضایی کاسته شود.

,

این مقام قضایی در پایان با اشاره به اینکه نقش مدیریت در رفع مشکلات جامعه حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: امروز در کشور نیازمند مدیران جهادی، انقلابی، متدین و کارآمد هستیم چراکه در هر عرصه‌ای که چنین مدیرانی بوده شاهد پیشرفت بودیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه