اخبار داغ

شهرتی‌فر در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی استان؛

تبریزِ بدون گدا ماحصل عملکرد گذشتگان است/ برخی به نام موسسات خیریه برای خود دکان باز کرده‌اند

تبریزِ بدون گدا ماحصل عملکرد گذشتگان است/ برخی به نام موسسات خیریه برای خود دکان باز کرده‌اند
شهرتی‌فر گفت: برخی برای خود موسسه خیریه درست کرده‌اند و دختر، عروس و فامیلشان را در آنجا به کار گرفته‌‌اند، زمانی هم که عملکردشان را می‌بینیم مبلغ کمک مردمی تنها به اندازه حقوق این افراد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، رحیم شهرتی‌فر پیش از ظهر امروز در نشست شورای مشارکت‌های مردمی استان اظهار داشت: دولت در حال انجام وظایف خود می‌باشد و هرکاستی هم که وجود داشته باید جبران شود اما چنانچه بخش خصوصی و مردم به صورت مکمل در کمک‌رسانی حضور نداشته نباشند عملا کارها ناقص خواهد ماند.

وی ادامه داد: امر مبارکی است که دولت و سازمان‌های دولتی به سوی مشارکت‌های مردمی حرکت می‌کند زیرا صرفا با حضور دولت نمی‌توان تمام کارها را انجام داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در تبریز شرایط متفاوتی وجود دارد، تصریح کرد: به این مساله که مشارکت مردمی در آذربایجان و تبریز ریشه‌دار است، واقفیم و اینکه شهر تبریز بدون گدا به دلیل مشارکت‌ و عملکرد گذشتگان می‌باشد.

وی افزود: شورای مشارکت شهرستان‌ها باید فعال شوند و توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی را در اولویت قرار دهند تا به جای هزینه کرد سرمایه گذاری برای این افراد رخ دهد.

شهرتی‌فر با اشاره به ظرفیت خیرین خارج از کشور اذعان داشت: بانک اطلاعات برای این خیرین مورد نیاز است تا تبریزی‌ها و آذری زبانانی که در سراسر دنیا افراد موفقی هستند در آنجا شناسایی شده و اطلاعاتشان ثبت شود.

وی در خصوص عملکرد برخی موسسات خیریه نیز یادآور شد: برخی برای خود موسسه خیریه درست کرده‌اند و دختر، عروس و فامیلشان را در آنجا به کار گرفته‌‌اند، زمانی هم که عملکردشان را می‌بینیم مبلغ کمک مردمی تنها به اندازه حقوق این افراد می‌شود.
این مقام مسئول اذعان داشت: عده‌ای به اسم موسسه خیریه برای خود دکان باز کرده‌اند و هیئت نظارت بر سمن‌ها باید به این مساله رسیدگی کنند زیرا کسی که موسسه خیریه ایجاد می‌کند به فکر کمک به دیگران است نه اشتغال برای خود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه