اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:

اطلاع دقیقی از مدیران بازنشسته در استان در دست نیست/ورود بازرسی برای شناسایی بازنشستگان شاغل در استان مرکزی

اطلاع دقیقی از مدیران بازنشسته در استان در دست نیست/ورود بازرسی برای شناسایی بازنشستگان شاغل در استان مرکزی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی با اشاره به اینکه برای شناسایی مدیران بازنشسته یک سری فعالیت‌ها در حال انجام است گفت: در همین راستا بازرسی نامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده است تا لیست دقیقی از این افراد به دست بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ بود که قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تصویب و در خردادماه همان سال برای اجرا ابلاغ شد. پس از گذشت دو سال از تصویب این قانون، مجلس شورای اسلامی اصلاحیه‌ای را به آن اضافه و پس از تصویب به کلیه سازمان‌ها ابلاغ کرد و محدودیت‌های بیشتری برای به‌کارگیری بازنشسته‌ها به کار گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

با توجه به این‌که مجلس به دولت، تنها تا دو ماه پس از ابلاغ قانون فرصت اجرا داده است و در صورت عدم اجرا و عدم کناره‌گیری افراد بازنشسته در حال فعالیت، با فرد خاطی در حکم متصرف اموال دولتی برخورد می‌شود، باید دید که تا آبان ماه امسال چند تن از مدیران و افراد شاغل در دولت به این مهم عمل خواهند کرد.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی:

, رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی:,

اطلاع دقیقی از مدیران بازنشسته در استان در دست نیست/ورود بازرسی برای شناسایی به‌کارگیری بازنشستگان در استان مرکزی

, اطلاع دقیقی از مدیران بازنشسته در استان در دست نیست/ورود بازرسی برای شناسایی به‌کارگیری بازنشستگان در استان مرکزی, اطلاع دقیقی از مدیران بازنشسته در استان در دست نیست/ورود بازرسی برای شناسایی به‌کارگیری بازنشستگان در استان مرکزی,

در همین رابطه رقیه یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ ضمن تأکید بر اینکه ۲۱۰ مدیر از مدیران کشوری مشمول این قانون می‌شوند و حتی شاید پست‌های غیر مدیریتی هم این شرایط را داشته باشند گفت: در استان مرکزی  تعداد این افراد زیاد نیست چون یک سری از بازنشسته‌ها کسانی هستند که بر اساس استثنائات قانون (جانبازی بالای ۵۰درصد، فرزند شهید، بیش از سه سال اسارت) اعاده به خدمت شده و در حال فعالیت هستند.

, دیار آفتاب,

یادگاری عنوان کرد: با توجه به این‌که سازمان فقط اطلاعات افراد شاغل را در اختیار دارد اطلاعاتی در رابطه باسابقه شاغلین وجود ندارد و همچنین اطلاع دقیقی از تعداد افرادی که شامل این قانون می‌شوند در دسترس نیست.

,

وی افزود: یک سری فعالیت‌ها در حال انجام است تا به این اطلاعات دست پیدا کنیم و در همین راستا بازرسی نامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده است تا لیست دقیقی از این افراد به دست بیاید.

,

یادگاری گفت: البته در حقیقت دولت این قانون را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است و کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئولین اصلی اجرای این قانون هستند زیرا آن‌ها هستند که شناخت کافی را از نیروی انسانی خوددارند و موظف‌اند که این قانون را رعایت کنند و عدم رعایت قانون هم جرم محسوب می‌شود.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بابیان اینکه بحث اصلی بر روی کسانی است که قبلاً بازنشسته شده و دوباره به کار گرفته‌شده‌اند افزود: استاندار مرکزی طبق اطلاع من قبلاً بازنشسته نشده‌اند.

,

وی ادامه داد: در رابطه با بازنشستگی دو مورد باید توجه شود، یکی بحث سنوات خدمت و دیگری سن فرد موردنظر، که در مورد پست‌های تخصصی برای سنوات، ۳۵ سال خدمت و برای سن، ۶۵ سال سن در نظر گرفته‌شده است. که با توجه به این مطلب افراد شاید ازنظر سنی تا ۴۰ سال هم بتوانند خدمت کنند که این قوانین شامل آقای استاندار نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه