اخبار داغ

دادستان رودبار جنوب خبر داد؛

طبق قانون از آمران به معروف وناهیان از منکر حمایت قضائی می شود

طبق قانون از آمران به معروف وناهیان از منکر حمایت قضائی می شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت:سیستم قضایی بنا به رسالت خود و در راستای ترویج معروفات و نهی از منکرات از آمران به معروف و ناهیان از منکر در چارچوب قانون و براساس مصوبات حمایت می نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان،حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب در جمع ضابطین قضایی این شهرستان که با  موضوع قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان برگزار گردید،اظهار داشت:امر به معروف ونهی از منکر تا مرحله زبانی و نوشتاری به عهده آحاد مردم جامعه است اما مرحله عملی این فریضه الهی تنها بر عهده حکومت اسلامی می باشد که از طریق ضابطین دادگستری و به خصوص ضابطین امر به معروف ونهی از منکر اعمال می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,


وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است که ترک آن آفات بسیاری را به دنبال دارد و انجام منکرات جامعه را به تباهی می کشان،.عنوان کرد: با تشویق ارزش‌ها باید جایگاه واقعی امر به معروف را در باور افراد جامعه ایجاد کرد.

,
,


عمرانی تصریح کرد: همه انسان‌ها در قبال فریضتین مهم امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند و بایستی برای حفظ ارزشهای انقلاب و دوام اسلام امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.
شایان ذکر است در این جلسه دادستان رودبار جنوب شرایط قانونی و شیوه ی انجام امر به معروف و نهی از منکر عملی توسط ضابطین دادگستری را تشریح کرد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه