اخبار داغ

لطفا مدیران ناکارآمد را معرفی کنید؛

مدیران «خزانه‌دوست» /ناتوانی یا خوش‌خدمتی؟

مدیران «خزانه‌دوست» /ناتوانی یا خوش‌خدمتی؟
برخی از مدیران استان به دلایلی از جمله ناتوانی یا خوش خدمتی در جذب بودجه های تخصصی عملکرد خوبی ندارند و این عملکرد نامناسباشان به شدت مورد انتقاد مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد، خوش خدمتی شاید واژه بهتری باشد برای مدیرانی که در جذب اعتبارات دستگاه هایشان تلاش چندانی ندارند؛ آنهایی که برای ماندن در کرسی ریاستشان حاضرند خودشان را "مدیرانی کم هزینه" نشان دهند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

در این شرایط و اوضاع که دولتی ها مدام از کمبود بودجه می نالند برخی مدیران هم سعی می کنند با صرفه جویی بی مورد و البته آمارسازی در مورد کارهای نکرده بودجه ها را به خزانه برگردانند.

,

بعد هم این آمارهای بی سر و ته که جای بحث هم دارد می شود یک رزومه برای مدیرانی که دو دستی میز و صندلی ریاستشان را چسبیده اند؛ مدیرانی ضعیف که محصول لابی دوستان سیاسی باند زر و زور هستند!

,

اگر به این دخالت جریانات سیاسی، حمایت نمایندگان مجلس را هم اضافه کنید دلیل ایجاد این حاشیه امن برای مدیران ضعیف را واضح تر درک می شود و همین موضوع هم خیالشان را از بابت تحکیم جایگاهشان راحت کرده است.

,

در حالی که برگشت بودجه به خزانه یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در نشان دادن ناکارآمدی مدیران است اما ظاهرا در بیکارترین استان کشور برعکس است و مدیران ناتوان فقط در کلام نقد می شوند و پاداش این خوش خدمتی شان را هم می گیرند!

,

جابه جایی اعتبارات از دستگاه های ناتوان به سایر دستگاه ها در سال های اخیر شاید تنها راه نجات بودجه از برگشت به خزانه بوده و این موضوع حتی گاها باعث توسعه نامتوازن بخش ها و حوزه های مختلف شده است.

,

یکی دیگر از چالش های مدیریتی در استان کرمانشاه مسئله مدیران مٌسن است؛ مدیرانی که انگیزه ای برای خدمت ندارند و اکثرا مدیران استان در رنج سنوات خدمت 20 سال به بالا هستند و مدیران انگیزه لازم را برای خلاقیت در انجام کارها ندارند و آنگونه که باید برای جذب اعتبارات هم تلاش نمی کنند.

,

قطعا بزرگترین جفا در حق مردم استان کرمانشاه که در ایجاد اشتغال و شاخص های توسعه همواره در آخرین رده ها قرار دارند و در بیکاری برند هستند، همین برگشت اعتبارات به خزانه است که نشان از ناکارآمدی مدیرانی دارد که در جذب این اعتبارات ناتوانند.

,

با وجود اینکه استاندار کرمانشاه هم بارها از عدم جذب بودجه توسط مدیران ناتوان ابراز گلایه و از اینکه اعتبارات در حسابها می ماند و جذب نمی شود انتقاد کرده است، اما هنوز اقدامی در جهت معرفی این افراد صورت نگرفته است.

,

معرفی مدیران ناکارآمد که با خیانت به حق مردم برای بالادستی های خود خوش خدمتی می کنند یک مطالبه عمومی است تا با این کار مشخص شود کدام مدیران به فکر خدمت به مردم و کدام یک به فکر حفظ مقام و جایگاه خودشان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه