اخبار داغ

والیبال ارومیه در مسیر نابودی/ مسئولان سیاسی و ورزشی ارومیه والیبال را دچار بحران کردند

والیبال ارومیه در مسیر نابودی/ مسئولان سیاسی و ورزشی ارومیه والیبال را دچار بحران کردند
سیاسی کاری مسئولان غیر ورزشی والیبال ارومیه را به سمت نابودی کشانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  همان‌طور که همگان می‌دانند شهر ارومیه به شهر عشاق والیبال و پایتخت والیبال ایران و آسیا معروف است و این شهره نه تنها به سبب رشد بازیکنانی در تراز بین‌المللی بلکه به سبب هواداران فهیم و والیبال دوست ارومیه‌ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

والیبال در ارومیه تنها یک ورزش نیست بلکه در نوع خود تفریحی است که اوقات فراغت اغلب جوانان ارومیه را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر می‌توان گفت که والیبال با وجود مردم ارومیه در هر سن و سالی عجین شده است.

,

والیبالی که می‌توانست اوقات فراغت جوانان را پر کند امسال هم دستخوش تغییرات سیاسی و سیاسی کاری مسئولان غیر ورزشی قرار گرفت و هجمه‌های بسیاری به این ظرفیت بزرگ اجتماعی وارد شد که به نوبه خود دل بسیاری از هواداران را آزرد.

,

سیاسی کاری‌هایی که اعضای شورای شهر ارومیه دلیل آن را در پرداخت حقوق معوق کارگران شهرداری می‌دانستند ولی هنوز هم که هنوز از پشت پرده اقدامات شورا در راستای انحلال تیم شهرداری که موفق نبودند برداشته نشده است و امروز هم از هر یک از اعضای شورای شهر بخواهیم سؤال کنیم دلیل را در پرداخت حقوق کارگران اعلا می‌کنند ولی این اظهار نظرات با عقل و منطق هواداران و عشاق والیبال نمی‌خواند.

,

رسول اصغرزاده، محمد خلیل‌پور و مرتضی پیری سه مخالف انحلال باشگاه بودند و محمدرضا علیزاده امامزاده، حسین پناهی، حسین بخشایشی، ابراهیمی، نقشین، حاتمی و پاکی موافقان انحلال باشگاه بوده‌اند.

,

این اقدام اگر به سبب وضعیت معیشتی کارگران شهرداری می‌بود باید ۴ سال پیش انجام می‌گرفت و در طول این چهار سال هزینه‌ای بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان برای تیم شهرداری ارومیه نمی‌شد. همین دلیل موضوعی است که هواداران و بسیاری از عاقلان و بالغان را به آن وامی دارد که دلیل انحلال شورای شهر را باور نکنند.

,

ولی با این حال تیم شهرداری ارومیه بسته شد ولی همان‌طور که سال گذشته تیم بسته شد، تیمی متشکل از افراد پا به سن گذاشته که جایی در دیگر تیم‌های مطرح ندارند.

,

دیگر تیم ارومیه هم که با نام “دورنای ارومیه” پا به میادین حرفه‌ای گذاشته است چنگی به دل نمی‌زند چرا که متشکل از جوانان است و به تفکر بسیاری از هواداران نمی‌تواند به خوبی خود را در رقابت‌ها نشان دهد.

,

همان‌گونه که ایرادهای بسیاری به تیم شهرداری ارومیه وارد است این ایرادها به دورنا نیز وارد است چرا که مدیریت باشگاه را یک فرد غیر ورزشی و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه بر عهده گرفته است و مناسب این باشگاه آن گونه که تا به اینجا رسانه‌ای شده است در دست اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه است و فردی ورزشی نمی‌توان در رأس مناسب مهم این تیم یافت.

,

چنین دلایلی حتی اندک نشان می‌دهد که سیاسی کاری به شدت در ورزش آذربایجان غربی به ویژه ارومیه جای باز کرده و بیش از آن که مسئولان به خواسته‌های ورزشی و هواداران توجه داشته باشند به دنبال منافع شخصی و حزبی خود هستند.

,

احساسات عشاق در این میان بازی بیش نیست و حرکت‌های پوپولیستی که هر از گاهی توسط عده‌ای صورت می‌گیرد نقشه‌هایی در پس خود دارد که نیازمند آگاهی مردم است.

,

علی رغم آن که هواداران احساس می‌کردند والیبال ارومیه بعد از گذشت چهار پنج سال جان دوباره‌ای خواهد گرفت این گونه نشد و حال باید منتظر ماند و دید تیم‌های ارومیه‌ای چه چیزی در چنته دارند تا به نمایش گذاشته و بتوانند هواداران را از عملکرد خود و نتایج راضی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه