اخبار داغ

غریب آشنا به ازنا سفر کرد!

غریب آشنا به ازنا سفر کرد!
سفر غیرمنتظره و بدون اطلاع قبلی محمودصادقی نماینده لیست امید تهران در مجلس به ازنا باعث تعجب رسانه ها و فعالان سیاسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سفر غیر منتظره و بدون اطلاع قبلی محمودصادقی نماینده لیست امید تهران در مجلس به ازنا باعث تعجب رسانه ها و فعالان سیاسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

این که نماینده لیست امید تهران در ازنا چکار میکند جای بسی تعجب و تامل دارد!

,

 

,

جالب تر از آن اینکه شنیده شده دعوت وی از سوی شهرداری ازنا روی داده که جهت بازدید از پروژه های عمرانی ازنا بوده است.

,

 

,

اینکه چرا سایر مدیران اداری و شخص فرماندار هم صادقی را  مشایعت میکنند نیز جای سوال دارد!

,

 

,

مدیران گرامی، شهردار و اعضای محترم شورای شهر؛ ایشان مگر وزیر، معاون وزیر، استاندار، معاون استاندار و مدیر بالا دستی شماست که اینگونه از وقت اداری تان خرج همراهی اش می کنید و سیاهی لشکرشان می شوید با اینکه وی اگرچه محترم اما در مجلس مسئول هیچ فراکسیون و کمیسیون خاصی نیستند که اینگونه دعوت و مشایعت شوند!

,

 

,

 حوزه انتخابیه جناب صادقی تهران است و باید دید نگاه نماینده مردم ازنا و دورود به این موضوع چیست؟

,

 

,

در انتها قضاوت را به افکار عمومی اهالی دارالمومنین میسپارم که آیا بهتر نیست بجای دعوت از افرادیکه برخلاف هشدارهای رهبری ننگ نامه برجام را تصویب و چنین فاجعه اقتصادی را به بار آورده و با فراهم کردن بستر خودتحریمی و تحریمهای بین المللی خون مردم انقلابی ایران را به جوش آورده اند از نخبگان و چهره های انقلابی دعوت می شد تا ضمن مشاهده پروژه ها و پیشرفت‌های شهر بتوان از تخصص و دلسوزی شان برای تعالی همه جانبه شهر بهره برد!؟  

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه