اخبار داغ

وزیر بهداشت:

مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل اصفهان کم نظیر است/ سال ها بود آرزوی ساخت چنین مراکزی را داشتم

مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل اصفهان کم نظیر است/ سال ها بود آرزوی ساخت چنین مراکزی را داشتم
وزیر بهداشت با بیان اینکه من غیر از تبریز، مجموعه ای در تراز مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل(ع) اصفهان در کشور ندیده ام و واقعا مجموعه ای کم نظیر است، گفت: بسیار خوب است که برخی افراد بخشی از وقت و مال خود را برای کمک به سلامت مردم صرف می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی در بازدید از مرکز تخصصی پزشکی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر اصفهان بیان کرد: بسیار خوب است که برخی افراد بخشی از وقت و مال خود را برای کمک به سلامت مردم صرف می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: من غیر از تبریز، مجموعه ای در تراز مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل(ع) اصفهان در کشور ندیده ام و واقعا مجموعه ای کم نظیر است.

,

وی خاطر نشان کرد: فکر میکنم مشکل مراکز درمانی با بیمه ها حل خواهد شد و مردم شهر اصفهان قطعا از این مرکز راضی خواهند بود.

,

وزیر بهداشت همچنین تصریح کرد: من در طول پنج سال گذشته آرزوی چنین مراکزی را داشتم که دیالیز را برون سپاری کنیم که این اتفاق در کلانشهر اصفهان هم افتاد.

,

حسینعلی شهریاری هم در این مراسم گفت: ما هم در مجلس شورای اسلامی دنبال هستیم که مشکلات مراکز درمانی با بیمه ها را حل کنیم، البته در ابتدای سال اتفاقات خوبی افتاد و به دنبال آن تعرفه های بیمارستانی اصلاح شد.

,

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلات ما مسئله مالیات است که مراکز خیریه درگیر این موضوع هستند و چون درآمدهای دولت را کاهش می دهد، مجلس نمی تواند وارد شود.

,

وی در همین رابطه ادامه داد: وزارت بهداشت باید کمک کند تا این کارهای خیر به عنوان مالیات آن ها محسوب شود و مقام معظم رهبری هم بر کار خیران تاکید دارند.

,

مرکز تخصصی پزشکی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۰۰ متر با ۱۰ هزار متر مربع زیربنا در هفت طبقه و هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

,

همچنین این مرکز ۸۰ تخت همودیالیز، درمانگاه های تخصصی داخلی، آزمایشگاه، تصویربرداری، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و داروخانه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه