اخبار داغ

دادستان بوشهر:

گروهی اقدام به تبلیغ علیه ارزشها می کنند

گروهی اقدام به تبلیغ علیه ارزشها می کنند
دادستان بوشهر گفت: در بحث ناهنجاریها ی جامعه گروهی به صورت عمد و عده ایی نیز به طور ناخواسته اقدام به تبلیغ ضد ارزشها و اعتقادات مذهبی مردم روی آورده اند و این مهم با اراده ی جمعی قابل کنترل و رصد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس علی حسن پور دادستان بوشهر در نشست شورای معاونین ستاد امر به معروف استان بوشهر گفت: در بحث ناهنجاریها ی جامعه گروهی به صورت عمد و عده ایی نیز به طور ناخواسته اقدام به تبلیغ ضد ارزشها و اعتقادات مذهبی مردم روی آورده اند و این مهم با اراده ی جمعی قابل کنترل و رصد خواهد بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 معاون قضایی ستاد امر به معروف بوشهر با بیان اینکه دستگاه قضایی استان مصمم به ورود و اتخاذ تصمیم مناسب در مقابل چنین مواردی است خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه ضعف قانونی در این موارد نیز وجود دارد لیکن این خود باعث کاهش راندمان کنترل این آسیب هاست که در نهایت رواج بی حجابی و بعضأ کشف حجاب توسط برخی رانندگان خانم را در سطح شهرها شاهد هستیم .

, .,

دادستان بوشهر خاطر نشان کرد: با هماهنگی پلیس امنیت اخلاقی  برنامه ریزی دقیقی به جهت برخورد با چنین موارد مشهودی صورت گرفته و پلیس هم از طریق سامانه ناظر به جد پیگیر موضوع می باشد.

,

 دادستان بوشهر در این خصوص ادامه داد: سامانه ناظر این قابلیت را دارد که در صورتیکه فرد یا افرادی اقدام به کشف حجاب در خودرو، ایجاد مزاحمت، رانندگی در حالت مستی، رانندگی خشن و خطرناک و ... را داشته باشند از طریق ارسال پیام حاوی محل تخلف، شماره خودرو، ساعت و زمان به این سامانه که دراختیار پلیس قرار دارد ارسال و پلیس نیز مالک خودرو را از این مهم مطلع  و خواستار حضور ایشان در پلیس امنیت اخلاقی وتوجیه مالک از تخلف صورت گرفته می نماید.

,

 حسن پور ادامه داد: در صورتیکه مالک به هر دلیلی مراجعه ننمود و یا اینکه مراجعه نموده و مجدد اقدام به تکرار چنین اعمالی نماید از طریق دستور قضایی خودرو مذکور توقیف خواهد شد که ساز و کار این مهم نیز در دادسرای عمومی و انقلاب وی هم چنین از افرادی که قبلا دارای مالکیت خودرو بوده و در سیستم ناجا نام این افراد هنوز به عنوان مالک ثبت گردیده و اقدام به فک پلاک خودرو ننموده اند خواست تا سریعا نسبت به تغییر مالکیت خودرو در سیستم ناجا اقدام نمایند.

,

دادستان بوشهر خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه اقدامی مبنی بر توقیف خودرو تبعات آن به عهده مالک موجود در سیستم ناجا می باشد که در هفته جاری نیز تعدادی خودرو که از طریق روال توضیح داده شده اقدام به چنین مواردی نموده و علی رغم اطلاع به پلیس مراجعه نکرده بودند دستور توقیف قضایی آنها صادر گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه