اخبار داغ

با گذشت یک ماه از فصل پاییز؛

دمای هوای یزد به 30 درجه می رسد

دمای هوای یزد به 30 درجه می رسد
کارشناس اداره هواشناسی استان یزد با بیان اینکه هفته آینده زبانه های کم فشار به استان یزد نفوذ می کند، گفت: هوایی یزد افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود به ۲۹ تا ۳۰ درجه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به تغییرات جوی طی امروز و فردا اشاره کرد و افزود: مانند روزهای گذشته در ساعات بعد از ظهر و شب مقداری افزایش ابر خواهیم داشت و احتمال رگبارهای پراکنده بیشتر در ارتفاعات استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

کارشناس اداره هواشناسی استان یزد با بیان اینکه شب گذشته محله آمحسن ده بالا یک میلیمتر بارندگی داشته است، گفت: امشب و فردا شب نیز در ارتفاعات بارندگی داریم که احتمالا بارش ها بیشتر از روزهای قبل می باشد.

,

وی ادامه داد: از روز شنبه تا پایان هفته آینده با توجه به نفوذ زبانه های کم فشار به استان یزد و کشور، هوایی یزد افزایش یافته و گرم می شود به طوریکه اکنون دمای بیشینه شهر یزد 25 درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایانی هفته آینده دمای شهر یزد به ۲۹ تا ۳۰ درجه برسد.

,

وی اذعان کرد: از لحاظ جوی آسمان استان یزد در هفته بعد صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد خواهیم داشت.

,

وی در پایان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دمای بیشینه یزد بیست و چهار درجه و همچنین دمای صبحگاهی شهر یزد امروز 13 درجه بوده است، گفت: سردترین مناطق استان یزد صبح امروز سبزدشت و نصرآباد با دمای ۶ درجه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه