اخبار داغ

مدیرکل راهداری استان یزد:

شرکت‌های مسافربری یزد آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند

شرکت‌های مسافربری یزد آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند
مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: ناوگان مسافربری استان یزد آماده خدمت رسانی به زائران حماسه بزرگ اربعین حسینی به هر تعداد مورد نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفتگو با یزدرسا، گفت: تمام شرکت های مسافربری استان اعلام کرده اند که آماده خدمت رسانی و سرویس دهی به زائران حماسه بزرگ اربعین حسینی به هر تعداد مورد نیاز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

علیخانی اذعان داشت: اکثر اتوبوس هایی که به سمت مناطق مرزی اعزام می شوند باید مسیر بازگشت را خالی و بدون مسافر بازگردند، به همین جهت هزینه کرایه نسبت به ایام عادی افزایش خواهد داشت

,

وی افزود: در نقاط مرزی پارکینگ هایی پیش بینی شده اند که مسافران از آن مکان توسط اتوبوس های درون شهری به نقاط مرزی منتقل خواهند شد.

,

وی با اشاره به تمهیدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت:  سرکشی مرتب واحدهای نظارتی اداره کل راهداری از شرکت های مسافربری، توزیع با اولویت لاستیک برای ناوگان مسافربری، تامین سوخت و کنترل کیفی و فنی از جمله اقدامات پیش بینی شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان برای ایام اربعین است.

,

علیخانی تاکید کرد: همچنین موکبی در خوزستان به همت اداره کل راهداری استان یزد خدمت رسانی به زائران حسینی را انجام خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه