اخبار داغ

استاندار یزد:

باید برای کاهش مشکلات حاشیه شهر تلاش کنیم

باید برای کاهش مشکلات حاشیه شهر تلاش کنیم
استاندار یزد گفت: بسیاری از آن‌هایی که برای جمهوری‌اسلامی و کشور خواب دیده‌اند روی قشرهای پایین و آسیب‌دیده و حاشیه شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، محمود زمانی قمی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که صبح امروز در استانداری یزد برگزار شد، گفت: بیش از 20 سال است که موضوع حاشیه‌نشینی آرام آرام در مخافل مورد بحث قرار می‌گیرد و این مسئله البته در سال‌های اخیر خیلی جدی‌تر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: من هیچ زمانی برنامه‌ای تا این اندازه –لااقل الان نسبت به رفتارهای قبل‌مان- منسجم و دقیق ندیده‌ام. بنابراین از سازمان برنامه ریزی استان و از همه دست‌اندرکارانی که به هر حال به یک طرح در این رابطه رسیدند تشکر می‌کنم.

,

استاندار یزد اظهار داشت: البته ممکن است این طرح ضعف‌هایی هم داشته باشد و لازم باشد که اقدامات دیگری هم صورت بگیرد، اما این خیلی هدفمند است و می‌تواند ما را به سمتی که بخشی از آلام مردم در حاشیه‌ی شهرها کاهش پیدا کند، سوق دهد.

,

زمانی قمی خاطرنشان کرد: بسیاری از ساکنان محلات در محافلی که در شهر حضور پیدا می‌کردم و می‌کنم با من ملاقات داشته‌اند و مشکلات‌شان را با من در میان می‌گذاشتند. فرمانده محترم نیروی انتظامی استان هم یکی از مسائل جدی‌شان در شورای تامین که با ما طرح کردند همین مسئله بود.

,

وی با بیان اینکه گام بسیار مثبتی برداشته شده، تأکید کرد: من خوشحالم که این دغدغه‌ها یک‌ جا تجمیع شده و همان جا برای کاهش این دغدغه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

,

استاندار یزد عنوان کرد: اگر نیروی انتظامی حضور جدی داشته باشد علاوه بر اینکه بزه‌های ما کاهش پیدا می‌کند بداخلاقی و خیلی از رخدادهای دیگر هم کم خواهد شد و جلویش گرفته می‌شود.

,

زمانی قمی با اشاره به حوادث ماه‌های اخیر در کشور یادآور شد: بسیاری از آن‌هایی که برای جمهوری‌اسلامی و کشور خواب دیده‌اند –که ان‌شاالله و حتما هیچ‌وقت خواب‌شان تعبیر نخواهد شد- روی قشرهای پایین و آسیب‌دیده و حاشیه شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: این اقدام ما نه فقط یک اقدام انسانی و یک اقدام عمرانی است، بلکه یک اقدام امنیتی مناسب هم است که باید به آن توجه کنیم.

,

استاندار یزد گفت: من این جلسات حاشیه‌نشینی را چندین سال است که شرکت می‌کنم و اداره می‌کنم اما هیچ‌وقت ندیدم که دور همدیگر بنشینند و از مسیری برای کاهش این دغدغه‌ها برنامه بدهند، اما امروز من در یزد این را شاهد بودم و خیلی خوشحال هستم و این می‌تواند گام بسیار مثبتی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه