اخبار داغ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان:

خیابان های اصفهان به صورت موضوعی نامگذاری می شوند/ خیابان آزادگان پایلوت خیابان بازی

خیابان های اصفهان به صورت موضوعی نامگذاری می شوند/ خیابان آزادگان پایلوت خیابان بازی
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خیابان های اصفهان به صورت موضوعی نامگذاری می شود به طور مثال خیابان بازی تا به حال در خیابان آزادگان در محله رسالت و دستگرد اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا صلواتی در گفت و گو با صاحب نیوز در  ارتباط با موضوعی کردن خیابان های شهر اصفهان اظهار کرد: به دنبال این هستیم که یک خیابان در هر منطقه را با توجه به کارکردهای شهرسازی و معماری  و هویت های محله ای آن، موضوع بندی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: در این خیابان ها، فضایی ایجاد می شود که شهروندان با توجه به کارکردهای آن استفاده بیشتری از محیط ببرند.

,

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان عنوان کرد: برای خیابان هایی که در مکان های تاریخی واقع شده اند، محدودیت ترافیکی داده می شود تا فضای بهتری برای تردد کودکان و خانواده های آنها ایجاد کنیم.

,

وی در ادامه به تشریح نام های موضوعی برای معابر شهری پرداخت و افزود: خیابان تفریح، فرهنگ و هنر از جمله این موضوعات هستند که قرار است با هماهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرایی شود که نمونه آن در خیابان آزادگان در منطقه 13 در محله دستگرد به صورت آزمایشی در عید قربان سال جاری به عنوان خیابان بازی نامگذاری شد و از تردد خودروها جلوگیری به عمل آمد تا فضای متناسب بازی کودکان قرار بگیرد که اهالی منطقه هم از آن استقبال کردند.

,

صلواتی با بیان اینکه این طرح بیش از این در محله رسالت منطقه 13 اجرایی شد، خاطرنشان کرد: خیابان ابوذر رهنان، خیابان سلمان خوراسگان، خیابان نظر و خیابان جلفا  در منطقه پنج شهرداری اصفهان و یکی از خیابان های منطقه دو شهرداری اصفهان معابری هستند که به صورت پایلوت این طرح در آن اجرایی می شود تا آسیب شناسی ترافیکی هم در آن انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه