اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مردم زنجان همیشه در صحنه دفاع از نظام اسلامی هستند

مردم زنجان همیشه در صحنه دفاع از نظام اسلامی هستند
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:مردم زنجان همیشه در صحنه دفاع از نظام اسلامی در دوران پیروزی و دفاع مقدس بوده و هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان،اظهار داشت: مردم شهید پرور، ولایی و انقلابی استان زنجان همزمان با سایر استان ها در صحنه بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه بانوان زنجانی نخستین بانوانی بودند که رودروی رژیم شاهنشاهی ایستادند، افزود: رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس نیز در دو جبهه غرب و جنوب حضور داشته و در 19 عملیات آفندی و 27 عملیات پدافندی حضور داشتند.

,

این مسئول با اشاره به حضور رزمندگان زنجانی در همه عملیات های دوران دفاع مقدس، گفت: شش سال تیپ انصار المهدی در غرب و 9 سال نیز در شمالغرب حضور فعالی داشته است.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در همایش اخیر رزمندگان زنجانی آمادگی خود را نشان دادند و در برنامه های فرهنگی نیز سپاه نقش برجسته ای دارد.

,

سردار کرمی با اشاره به بازدید 200 هزار نفر از نمایش فصل شیدایی، افزود: در حال حاضر نیز کاروان های راهیان نور دانش آموزی در منطقه غرب هستند.

,

وی گفت: حجت الاسلام متین در طول چند سال فعالیت در استان زنجان، وجودشان خیر و برکتی برای استان بودند و در همه ماموریت ها پیشگام بودند.

,

حجت‌الاسلام علی متین  در این جلسه، برضرورت قدردانی از نعمت ولایت تاکید کرد و گفت: باید قدردان این نعمت بود.

,

وی با بیان اینکه در برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی طی پنج سال گذشته اجرایی شد، افزود: در این مدت، دو درصد نسبت به سنوات گذشته با توجه به کمبود اعتبار پیشرفت داشته ایم.

,

این مسئول با اشاره به اجرای برنامه ها در بحث کلی اشراف،گفت: در این بحث نیز هشت درصد پیشرفت داشته ایم.

,

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم زنجان سپاه را از خود می دانند و همواره پای کار هستند.

,

گفتنی است،مراسم تکریم و معارفه مسؤولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در سالن نور مجموعه شهید عطایی سپاه با حضور حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.

,

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی نیز در این جلسه، اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تعالی بخشی به قرآن و مکتب و معرفی نظام دینی به دنیا برای مقابله با استکبار و زنده کردن شعار هیهات من الذله ابا عبدالله الحسین (ع) و احیای اسلام ناب اسلامی تلاش می کنند.

,

وی افزود: فاطمیون، زینبیون، حیدریون، بسیج و جامعه پا به کار ثمره انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

این مسئول ادامه داد: توفیق حاصل شد در محضر پاسداران انقلاب اسلامی هستم و به این دلیل شاکر خداوند متعال هستم.

,

در پایان این مراسم،حجت‌الاسلام حسن بیگدلی که پیش از این به عنوان مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده فعالیت داشت،به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان معرفی شد.

,

گفتنی است،حجت‌الاسلام علی متین نیز از مردادماه سال 1392 با عنوان مسؤول نماینده ولی فقیه سپاه استان فعالیت داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه