اخبار داغ

فرماندار جویبار:

نگاهم در کار پرهیز از هرگونه تنش و حاشیه است

نگاهم در کار پرهیز از هرگونه تنش و حاشیه است
فرماندار شهرستان جویبار بر لزوم پایبندی به قانون، پرهیز از هرگونه تنش و حاشیه و استفاده از ازتمامی ظرفیت‌ها برای توسعه جویبار تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدعلی اسد ظهر امروز در اولین نشست صمیمی با خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان بازوی دستگاه‌های اجرایی در توسعه و پیشرفت شهرستان هستند گفت: از نقدها و پیشنهادات رسانه‌ها در زمینه مشکلات و چالش‌های شهرستان و رفع آن‌ها استقبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در طول 24 سال خدمت در دستگاه‌های اجرایی خط قرمز من پایبندی به قانون است اظهار کرد: از مدیری توقع کار غیرقانونی ندارم اما از مدیران انتظار دارم نهایت تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار گیرند و اگر کاری هم از لحاظ قانونی شدنی نبود با زبان احترام به مردم اطلاع دهند.

فرماندار جویبار تصریح کرد: نوع نگاه من در کار پرهیز از هرگونه تنش و حاشیه است و در طول این سال‌ها سعی کردم یک همدلی و همراهی بین مدیران شهرستان‌ها ایجاد کنم زیرا در فضای پرتنش و ملتهب نمی‌توان برای مردم کرد.

اسد خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌ها از هر جریان و گرایشی که دلسوز نظام و شهرستان هستند برای ارتقاء و توسعه جویبار کمک خواهم گرفت.

وی به برنامه‌های پیش‌روی فرمانداری اشاره و عنوان کرد: مردمان شهرستان جویبار بسیار سخت‌کوش و فعال هستند و نیاز است قدر آنان را بدانیم و در حوزه راه، آب شرب و کشاورزی، لایروبی آب‌بندان‌ها، ایجاد آب‌بندان جدید، یکپارچه‌سازی اراضی، گردشگری، جذب سرمایگذار در بخش‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی؛ در راستای توسعه و کاهش بیکاری در شهرستان برنامه‌ریزی‌ جدی خواهیم داشت.

فرماندار جویبار یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای خود را شناسایی استعدادهای جوانان و ارتقاء آنان دانست و گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم و فرصت تجربه و کار را به آن‌ها بدهیم.

اسد در این جلسه همچنین بر توانمندسازی روستاها نیز تأکید کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه