اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر خبر داد:

دستگیری سارق خودرو در آزادشهر کمتر از دو ساعت

دستگیری سارق خودرو در آزادشهر کمتر از دو ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: با عملیات فنی و الکترونیک پلیس ، شب گذشته سارق خودرو نیسان در آزادشهر در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، سرهنگ محمدرضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی نیسان، پلیس آگاهی آزادشهر بلافاصله موضوع را پیگیری کرد و در کمتر از دو ساعت یکی از سارقان را دستگیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر آزاد,

وی در شرح ماجرای سرقت، بیان کرد: یک خانم با راننده نیسان برای جابجایی اثاثیه منزل تماس می گیرد و به او می گوید وسایل بنده در روستای سید آباد است و شما به ابتدای روستای سید آباد که رسیدید، همسر و برادر من آنجا منتظر شما هستند تا مسیر منزل را به شما نشان دهند.

,

سرهنگ اصلانی ادامه داد: راننده نیسان به سمت روستای سید آباد حرکت می کند و در ابتدای روستا منتظر صاحب بار توقف می کند. در این فاصله دو نفر به سمت او می آیند و سوار بر نیسان شده و او را به انتهای روستا می برند و با ضرب و شتم وی نیسان را به سرقت می برند.

,

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: صاحب نیسان بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس می گیرد و مامورین آگاهی شهرستان آزادشهر به موضوع ورود می کنند. از آنجا که این ماشین چی پی اس داشت، تیم فنی و الکترونیک آگاهی مکان این خودرو را بلافاصله رصد می کند و شروع به تعقیب سارقان می کنند. 

,

وی خاطرشنان کرد : سارقان با خودرو به سمت علی آباد در حرکت بوده و در یکی از گاراژهای علی آباد توقف می کنند. ماموران آگاهی شهرستان آزادشهر ضمن هماهنگی های لازم با مسئولین مربوطه در شهرستان علی آباد، برای دستگیری این سارقان اقدام می کنند.

,

سرهنگ اصلانی در پایان گفت : این سارقان در زمان عملیات پلیس مشغول باز کردن قطعات خودروی نیسان بودند و با مشاهده پلیس اقدام به فرار می کنند. یکی از سارقان در این عملیات دستگیر می شود. عملیات پلیس برای دستگیری سارق دیگر همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه