اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

توفیق خدمت به مردم فرصت و نعمت بزرگی برای مسئولان است

توفیق خدمت به مردم فرصت و نعمت بزرگی برای مسئولان است
رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر خدمات رسانی مسئولان به مردم گفت: توفیق خدمت به مردم فرصت و نعمت بزرگی برای مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار صمیمی با کارکنان اداری مرکز استان گفت: از اینکه توفیق خدمت به مردم استان زنجان که بعنوان پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است پیدا کردم خوشحال هستم و امیدوارم در عمل و با رفتار و اقدامات بتوانیم دین خود را به مردم استان ادا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رئیس کل دادگستری استان به اشاره به حدیثی از امام حسین‌(ع) که می فرمایند اینکه شما در جایگاهی قرار می‌گیرید که محل رجوع مردم برای رفع گرفتاریهایشان باشد و این جایگاه و محل رجوع مردم به مسولین یک فرصت و نعمت است ،نکند شما این فرصت و نعمت را به نقمت تبدیل کنید و در پیروی از این حدیث و عمل به آن مسولان نباید از مراجعات مردم به آنها ملول و خسته شوند و واکنش دهند و خداوند این فرصت را در اختیار ما قرار داده و بایستی قدر این نعمت ها را بدانیم و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار ببریم.

,

وی با بیان اینکه کارکنان هر مجموعه ابزاری ارزشمند برای مسئولین در جهت تلاش و خدمت و رسیدن به هدف که همان خدمت به مردم هست می‌باشند و مسئولان بدون وجود کارکنان شأن و جایگاهی در دستگاهها ندارند و بدون کمک کارکنان نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

,

رئیس شورای قضایی استان افزود: نباید بین مسئولان و کارکنان فاصله ایجاد شود و رفتار تقابلی توأم با احترام  بین مسولان و کارکنان  بایستی مد نظر باشد و ما تمام تلاش خود برای تحقق این امر ودر جهت رفع مشکلات و دغدغه های کارکنان بکار خواهیم بست.

,

صادقی نیارکی بیان کرد: حاکم کردن تفکرات جدید در مجموعه باید با مطالعه و برنامه باشد و برداشتن موانع و توجه به خواسته های کارکنان با جدیت پیگیری خواهد شد.

,

وی به ضابطه مند کردن فرایند ارزشیابی ها تاکید کرد و خاطر نشان کرد: ارزشیابی‌ها بایستی بر اساس توانمندی و عملکرد کارکنان انجام شود و معتقدم در امور اداری برخی اصلاحات باید انجام شود و سبک سازی نیروهای ستادی و ضابطه مند نمودن شورای طبقه بندی مشاغل از رویکرد اصلی و مهم مجموعه خواهد بود .

,

وی در ادامه توجه به امور رفاهی کارکنان را مورد تاکید قرار داد  و افزود: در گذشته امکانات خوبی در مجموعه ایجاد شده که بایستی از مسولین سابق به جهت فراهم نمودن این امکانات تشکر نماییم.

,

وی در پایان از راه اندازی سامانه مجازی جهت ارتباط مستقیم با رئیس کل در خصوص  دریافت درخواست ها ، پیشنهادات و انتقادات خبر داد و افزود: کارکنان از اینکه بتوانند با بنده دیدار و ارتباط داشته باشند دغدغه نداشته باشند چرا که هم به صورت حضوری بدون وقت قبلی و هم از طریق سامانه ارتباطی کارکنان می توانند مشکلات خود را در میان بگذارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه