اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خبرداد:

لزوم تعیین تکلیف قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان

لزوم تعیین تکلیف قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان در اسرع وقت باید تعیین تکلیف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ایرج احمدی در بازدید از شهرک و ناحیه صنعتی طارم اظهار کرد: با توجه به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرکهای صنعتی هزینه‌های زیادی انجام شده بنابر این نباید زمین‌های این شهرک توسط عده ای معطل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت شهرکهای موجود و فعال استان اولویت نخست شرکت شهرکهای صنعتی می باشد و در این راستا قرارداد زمین‌های واگذار شده که هیچ گونه اقدامی بر روی آنها صورت نگرفته است فسخ خواهند شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه در شهرستان طارم گفت: با توجه به اینکه این شهرستان قطب تولید زیتون کشور است و همچنین سیر تولید شده در طارم از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد؛ می بایست استقرار صنایع تبدیلی در شهرک و ناحیه صنعتی طارم مورد توجه قرار گیرد تا ارزش افزوده این محصولات نصیب طارم و استان زنجان شود.

,

وی بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران در این بخش اشاره و تاکید کرد: زمین‌های موجود در شهرک و ناحیه صنعتی طارم با نصف قیمت به متقاضیان واگذار می‌شود که در نوع خود مشوق مطلوبی برای سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

,

احمدی بیان کرد: شهرستان طارم داری یک شهرک و یک ناحیه صنعتی بوده و ایجاد نواحی صنعتی جدید روستایی در این شهرستان در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه