اخبار داغ

طرح تامین امنیت اربعین؛

ممنوعیت پرواز پهپاد و کواد کوپتر در کربلا

ممنوعیت پرواز پهپاد و کواد کوپتر در کربلا
شورای استان کربلای معلی طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین امام حسین (ع) را تصویب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الفرات، شورای استان کربلا در بیانیه‌ای اعلام کرد: طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین حسینی (ع) با حضور سرلشکر ستاد قیس المحمداوی فرمانده عملیات فرات میانه و سرتیپ احمد علی زوینی فرمانده پلیس کربلای معلی تصویب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بیانیه آمده است: این طرح امنیتی پیشتر از سوی فرماندهان عالی امنیتی استان کربلا به منظور بررسی راه‌های بهترین حفاظت از زائران بررسی شده بود.

,

این بیانیه افزود: طرح امنیتی همچنین به طور گسترده از سوی اعضای شورای استان کربلای معلی  بررسی شد و وظایف نیروهای امنیتی در شهر به طور مفصل مطرح شد.

,

این بیانیه تصریح کرد: بعد از تکمیل بحث و بررسی‌ها و نظرخواهی از فرمانده عملیات فرات میانه و فرمانده پلیس استان، شورای استان طرح امنیتی ویژه مراسم میلیونی اربعین را تصویب کرد.

,

براساس این بیانیه، طرح امنیتی به گونه‌ای بررسی شده است که سلامت زائران را تضمین و هرگونه خلاء یا اشتباده احتمالی سال‌های گذشته را برطرف کند.

,

شورای استان کربلای معلی همچنین پرواز پهپادها و کواد کوپتر در جریان مراسم اربعین در این استان را ممنوع کرد و پرواز آنها را تنها بعد از کسب موافقت از فرماندهی عملیات فرات میانه مجاز دانست.

,

این شورا همچنین اعلام کرد که "روز سه شنبه مصادف با 13 صفر در استان کربلای معلی تعطیل است و این تعطیلی تا پایان مراسم اربعین حسینی (ع) ادامه خواهد داشت.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه