اخبار داغ

قتل عام خانواده توسط بوکسور معروف +عکس

قتل عام خانواده توسط بوکسور معروف +عکس
بوکسور معروف به دلیل اختلاف با همسرش، دو دختر و پدر و مادر همسر خود را به قتل رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ  اظهار کرد: ساعت ۱۰ شب روز گذشته فردی ۴۷ ساله که مدت ۴ سال از اختلافات خانوادگی خود با همسرش می‌گذشت زمانی که مقدار زیادی شیر و موز خریداری کرده بود، به منزل خود در محله نبرد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این فرد زمانی که به خانه اش آمد، دو دختر وی و مادر و پدر همسرش که برای سر زدن به نوه هایشان آمده بودند در منزل وی حضور داشتند و همسرش نیز حدود یک هفته‌ای بود که به دلیل اختلافات در خانه خود حضور نداشت و به منزل بردارش که در کرج بود رفته بود.

,

سرهنگ ظهیری تصریح کرد: این شخص در بازجویی پلیس اظهار کرد مدت ۲۵ سال است که به صورت حرفه‌ای ورزشکار است و در رشته بوکس فعالیت دارد و وقتی که به منزل خود بازگشت، به تهیه شیرموز برای اعضای خانواده اش اقدام کرد و در زمان تهیه شیرموز از مقدار قابل توجهی داروی خواب آور استفاده کرده است.

,

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه گفت: پس از آن که دو دختر این فرد و پدر و مادر همسرش از شیرموز استفاده کردند بعد از گذشت چند ساعتی داروی خواب آور در شیرموز بر روی افراد خانواده اثر کرده و آن‌ها آماده خوابیدن شدند. دو دختر این فرد به اتاق خواب خود می‌روند و پدر و مادر همسر این شخص نیز در پذیرایی به خواب می‌روند و خود فرد به تماشای تلویزیون می‌پردازد.

,

, , ,

وی در ادامه تصریح کرد: متهم بعد از آن‌که از خوابیدن افراد خانواده اطمینان پیدا می‌کند با استفاده از یک‌کارد آشپزخانه که حدودا ۴۰ سانتی متر بوده و مصرف خانگی داشته است، به اتاق خواب دخترانش می‌رود. ابتدا به سمت دختر بزرگش که ۱۹ ساله و دانشجو رشته حقوق بوده است رفته و ابتدا سعی داشت که دخترش را خفه کند، اما ناگهان دخترش از خواب بیدار می‌شود و در یک آن با وارد کردن ضرباتی به گلوی او، به بریدن گلوی دخترش اقدام کرده و وی را می‌کشد.

,

سرهنگ ظهیری در ادامه بیان داشت: در این هنگام دختر ۱۷ ساله متهم از خواب بیدار شده و با دیدن صحنه قتل خواهرش، سعی می‌کند که از دست پدرش فرار کند، اما با توجه به مقاومت دختر کوچک پدر با مشت ضرباتی را بر صورت او وارد کرده و دختر را بر زمین می‌اندازد و با همان کاردی که دختر اولش را کشته بود، دختر دوم را نیز به قتل می‌رساند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه متهم پس از اطمینان یافتن از کشته شدن دخترانش به سمت پذیرایی منزل می‌رود، افزود: این شخص بلافاصله به سمت پدر همسرش رفته و با استفاده از کاردی که در دست داشته اقدام به بریدن گلوی پدر زن ۷۹ ساله خود می‌کند، در این لحظه مادر زن متهم از خواب بیدار شده و با دیدن صحنه وحشتناک هراسان به داماد خود نگاه می‌کند و در این لحظه متهم با نزدیک شدن به زن ۷۰ ساله نسبت به خفه کردن او اقدام می‌کند، اما موفق نمی‌شود و بعد با وارد کردن ضربات چاقو به سینه و گلوی مادرزنش، او را از پای در‌می‌آورد.

,

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این اتفاقات در حدود ساعت یک بامداد شب گذشته پایان یافت، گفت: متهم پس از انجام این اتفاقات در خانه مانده و احساس تشنگی شدید می‌کند؛ به طوری که برای رفع تشنگی خود به نوشیدن دو بطری ۱/۵ لیتری آب اقدام می‌کند. به گفته متهم، بعد از خوردن آب، سه عدد سیب خرده و به بالای سر دخترانش رفته و در کنار جسد آن‌ها نشسته و گریه می‌کند.

,

وی گفت: متهم در اظهارات خود دلیل کشتن دختران و پدر و مادر همسرش را مسائل و اختلافات خانوادگی عنوان کرده است، به خصوص اینکه مقصر تمام این مسائل به وجود آمده را مادر همسرش می‌داند. همچنین وی با بیان اینکه می‌خواسته تا دخترانش مانند مادرش نشوند و در آینده زندگی افراد دیگر را بر هم نزنند، اقدام به کشتن آن‌ها کرده است.

,

سرهنگ ظهیری در ادامه با بیان اینکه متهم پس از انجام این اتفاقات خود را به کلانتری۱۳۲ نبرد معرفی کرد و به اعمال انجام شده خود اعتراف کرده است، گفت: ساعت ۳ بعدازظهر امروز (چهارشنبه) این فرد قبل از معرفی خود به کلانتری ۱۳۲ نبرد، جزییات موضوع را با برادر بزرگترش در میان گذاشته و سپس به کلانتری ۱۳۲ نبرد مراجعه و خود را به ماموران کلانتری معرفی کرده است.

,

وی در پایان با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات و بازجویی‌های اولیه، ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد با اخذ مجوز قضایی به آدرسی که توسط متهم اعلام شده بود اعزام شدند، گفت: ماموران با حضور در خانه متهم با صحنه قتل مواجه شدند و اجساد غرق به خون ۴ مقتول حادثه (دو دختر جوان، یک پیرمرد و پیرزن) را در خانه کشف کردند. متهم بنا به دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

,

 

,

منبع:باشگاه خبرنگاران

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه