اخبار داغ

زمان سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان غربی

زمان سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران دهه نخست آبان آینده به این استان سفر می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران دهه نخست آبان آینده به این استان سفر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی افزود: طرح‌های مهم عمرانی و توسعه‌ای استان در این سفر به دست رییس جمهوری بهره برداری می‌شود.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف آذربایجان غربی برنامه ریزی‌های دقیقی را برای این سفر داشته باشند تا بهترین استفاده از حضور دکتر روحانی در استان انجام شود.
وی بیان کرد: فرودگاه ماکو، راه آهن مراغه – ارومیه، گازرسانی به بیش از ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی از جمله طرح‌های افتتاحی این سفر خواهد بود.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: افزون بر آن طرح‌های بیمارستانی که به مرحله بهره برداری رسیده است، در شهرستان‌های ارومیه و خوی با حضور رییس جمهوری به راه اندازی می‌شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به اینکه چهار هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد دولتی نیمه نخست امسال در استان وصول شده، گفت: این میزان ۷۷ درصد پیش بینی‌های درآمدی استان است.
ناصر حضرتی افزود: از کل درآمد‌های استانی سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال مربوط به درآمد‌های مالیاتی بوده که وصولی ۸۲ درصدی نسبت به پیش بینی‌ها داشته است.

,
,
,
,
,
,

 

,

منبع:ایرنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه