اخبار داغ

به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش؛

همایش کوهپیمایی میثاق با شهدا برگزار شد

همایش کوهپیمایی میثاق با شهدا برگزار شد
بسیج اقشار و متخصصین سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش اقدام به برگزاری همایش کوهپیمایی با عنوان میثاق با شهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این برنامه که در ارتفاعات کلکچال برگزار شد،  نفر500 از بسیجیان بعد از طی مسیر در ارتفاع 2 هزار و 300 متری در یادمان نورالشهدا اقدام به برپایی زیارت عاشورا کردند که حسن ختمام این کوهپیمایی یک روزه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,


در این مراسم ورزشی علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ایجاد نشاط و روحیه دهی نیز با اجرای برنامه مختلف در مسیر حرکت در دستور کار قرار گرفته بود.

,
,


سردار سید محمود حسینی، معاون بسیج اقشار و متخصصین سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: بسیج در تمام دوران انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و نقش پررنگی ایفا کرده است، بسیجیان همواره شهدا را الگوی خود قرار داده‌اند و سیره این بزرگواران را در زندگی خودبه کار می‌گیرند.

,
,


وی بیان کرد: همانگونه که بسیج در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه در مقابل دشمن بود امروز نیز به ایفای نقش در جبهه‌های مختلف می‌پردازد.

,
,


سردار حسینی با بیان اینکه اقشار و متخصصین بسیج جزء نخبگان و خواص جامعه هستند که نقش بسزایی در بصیرت دهی و روشنگری مردم دارند، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بسیج اقشار و متخصصین و روحیه بسیجی موجود میتوان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد.

,
,


وی خاطرنشان کرد: در گذشته از این قبیل برنامه‌های به صورت متمرکز توسط بسیج اقشار صورت نگرفته بود و بعد از رزمایش عاشوریان و دیدار با مقام معظم رهبری این برنامه نیز به صورت متمرکز و با حضور همه اقشار بسیج برگزار شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه